اقدام پژوهی پایه اول ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکل نوشتن دیکته را در دانش آموزم سحر برطرف سازم دقیق و کامل در قالب ورد

اقدام پژوهی پایه اول ابتدایی

اقدام پژوهی پایه اول ابتدایی با موضوع چگونه توانستم  مشکل نوشتن دیکته را در دانش آموزم سحر برطرف سازم  دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی پایه اول ابتدایی با موضوع چگونه توانستم  مشکل نوشتن دیکته را در دانش آموزم سحر برطرف سازم  دقیق و کامل در قالب ورد

 معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی آموزگار اول ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

با ادغام روشهای تدریس سنتی و نوین در قالب روش تدریس درهم تنیده امید پیشرفت و روند رو به رشد دانش آموز مشروحه مشهود بود . افزایش میزان اعتماد به نفس و باورخود از سوی دانش آموز در طی طول ماه های سال تحصیلی با چشمان غیر مسلح نیز محسوس می نمود . علا قه مندی به درس املاء و زنگ املاء در قالب جمله سازی و شرکت فعال در فعالیت های گروهی کلاس درس هر بیننده را به تعجب و تحیر وامی داشت و صد البته تحسین همگان را در بر داشت . سیر صعودی نمرات مستمر دانش آموز مذکور حاکی از میزان موفقیت و  تاثیر شیوه ها و فنون تدریس بکار گیری شده در خصوص چگونگی کمک از طریق اعمال شیوه های گوناگون در املاء نویسی دانش آموز  مضطرب موردی می باشد.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی پایه اول ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  ضعف دیکته

پیشگفتار در رابطه با  ضعف دیکته

مقدمه  موضوع در رابطه باضعف دیکته

شناسایی مسئله در رابطه با  ضعف دیکته

توصیف وضع موجود

اينجانب  ……. مدت ……….. سال است که در آموزش و پرورش در حال تدریس می باشم و هم اکنون نیز در آموزشگاه …….. شهرستان ……… مشغول تدريس در پايه اول هستم. خوب نوشتن و صحیح نوشتن یک توانایی ایست که ما به عنوان معلمان   شکوفا کردن این توانایی ها را عهده دار هستیم.در ماه مهر وقتي درس را تدريس مي كردم و با دانش آموزان در کلاس املا كار مي كردم تمام سعي من بر اين بود تا دانش آموزانم مشكلي در نوشتن نداشته باشند. زيرا هر معلّمي آرزو دارد كه دانش آموزانش درس هاي او را بهتر و آسان تر ياد بگيرند و گفته هايش در اعماق وجود دانش آموزان نفوذ كند.در بين اين دانش آموز ان سحر در نوشتن املاهم سطح با دانش آموزان ديگر نبود با تشویق وراهنمایی به درس های کلاس توجّه نمی کرد . اضطرا ب فراوانی در نوشتن املا داشت .برای انجام فعالیت های نوشتنی از خود علاقه ای نشان نمی داد و زود خسته می شد. او حروف الفبایی را که خوانده بودیم کاملا میشنا خت اما در دیکته نوشتن بسیار بسیار ضعیف عمل میکرد . ترکیبهای صامت ومصوتها راکاملا می دانست وکلمات را بدرستی بخش وصداکشی میکرد واز نظر سلامتی چشم هم کاملا سالم بود.  و فقط مشکلش در دیکته نویسی بود.  بنابراین باخود اندیشیدم چگونه می توانم با تشويق سحر را به درس املاء علاقه مند سازم؟

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با ضعف دیکته

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با ضعف دیکته

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با ضعف دیکته

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با ضعف دیکته

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با ضعف دیکته

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با ضعف دیکته

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه باضعف دیکته

نتیجه گیری در رابطه با ضعف دیکته

پیشنهادات در رابطه باضعف دیکته

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با ضعف دیکته

برای دانلود اقدام پژوهی پایه اول ابتدایی و دریافت دانلود اقدام پژوهی معلم دوره ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.