اقدام پژوهی اضطراب و ترس دانش آموز مقطع ابتدایی را از بین برده و مصرف قرص آرامبخش را در وی متوقف سازم

اقدام پژوهی اضطراب در مقطع ابتدایی

اقدام پژوهی اضطراب دانش آموز مقطع ابتدایی

اقدام پژوهی اضطراب دانش آموز مقطع ابتدایی با موضوع چگونه توانستم اضطراب و ترس  دانش آموز پایه دوم را از بین برده و مصرف قرص آرامبخش را در وی متوقف سازم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اضطراب مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

یکی از مشکلات  اساسی دانش آموزان در خانه و مدرسه اضطراب است اضطراب را می توان یک حالت هیجانی شایع دانست به طوری که همه ی ما دوره یا موقعیت هایی از زندگی را به خاطر می آوریم که در آن کم و بیش دچار اضطراب شده ایم. از نظر روانپزشکی اضطراب را می توان چنین تعریق کرد : ناآرامی ،هراس و ترس ناخوشایند یا احساس خطر قریب الوقوع که منبع آن قابل شناختن نیست.

تظاهرات اضطراب در رفتار کودکان بخصوص در موقعیت هایی چون امتحان ،نقاشی کردن،بازی،محبت کردن در جمع ،ماندن در مدرسه می توان مشاهده و سنجش کرد.اتفاقا در سال تحصیلی اخیر خود من با چنین شرایطی در یکی از دانش آموزانم به نام سیده یاسمین مواجه شدم. او در صحبت کردن بین جمع دچار اضطراب می شد. و در کل اصلا آرام و قرار نداشت و در فعالیت های کلاسی نمی توانست پیش قدم شود.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی اضطراب در مقطع ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  اضطراب

پیشگفتار در رابطه با  اضطراب 

مقدمه  موضوع در رابطه با اضطراب 

شناسایی مسئله در رابطه با  اضطراب 

توصیف وضع موجود

اینجانب …..مدت…. سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم. در کلاس ….. نفر دانش آموز در حال درس خواندن هستند که از وضعیت درسی خوبی برخوردارند. در میان این دانش آموزان کودکی به نام سیده یاسمین .ر وجود دارد که در اوایل سال تحصیلی دچار اضطراب و استرس شدیدی بود به طوری که مرا واقعا به فکر وا می داشت و موجب نگرانی من و هم کلاسی هایش شده بود. او روزانه دو یا سه عدد قرص آرامبخش می خورد و همواره رنگ و رویش سفید بود. در پرسش های کلاسی دستپاچه می شد و دست و پایش را گم می کرد.سر کلاس آرام و قرار نداشت و همیشه به دستشویی و آبخوری می رفت و تا از وی غافل می شدیم قرص های آرامبخش مصرف می کرد. بر اثر اضطراب و استرس گاهی حالت تهوع داشت و واقعا باعث نگرانی من شده بود . تا جایی که تصمیم گرفتم به او کمک نمایم و اقدام پژوهی خود را پیرامون کمک به مشکلات وی به مرحله اجرا در بیاورم.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  اضطراب 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با اضطراب 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  اضطراب 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با اضطراب 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  اضطراب 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با اضطراب 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با اضطراب 

نتیجه گیری در رابطه با اضطراب

پیشنهادات در رابطه با اضطراب

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با اضطراب 

برای دانلود اقدام پژوهی اضطراب در مقطع ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.