اقدام پژوهی آموزگار چند پایه با موضوع چگونه توانستم مفاهیم نماز را به دانش آموزان چندپایه آموزش داده و آنها را به نماز جماعت علاقه مند کنم

اقدام پژوهی آموزگار چند پایه

اقدام پژوهی چند پایه

اقدام پژوهی چند پایه چگونه توانستم مفاهیم نماز را به دانش آموزان آموزش داده و آنها را به نماز جماعت علاقه مند کنم نمونه دقیق و کامل در قالب ورد

 معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

نماز به عنوان یک فریضه مذهبی دارای اثرات تربیتی درابعاد مختلف فردی،گروهی،بهداشتی و روانی در محدوده خانواده می باشد.اجرای فریضه نماز در شکل‌گیری صحیح روابط میان اعضای خانواده نقش عمده‌ای دارد. با اجرای این فریضه خانواده به یک محیط مقدس تبدیل شده،روابط افراد دارای قداست ویژه‌ای می شود و نوجوان در محیط خانواده،نماز را در خود درونی ساخته، خود را ملزم به رعایت دستورات بهداشتی و اخلاقی می داند.خانواده‌ای که اعضای آن با برپایی نماز به طهارت درونی خود می‌پردازند پشتوانه محکمی برای معنویت است که درمقابل ناملایمات زندگی آن‌ها را حمایت می کند.

چنین افرادی از نظر روحی توکل به خدا کرده،اعتماد به نفس داشته ودر مقابل مصائب ومشکلات خود را نمی‌بازند. در نتیجه اختلالات روحی مانند اضطراب،ترس،افسردگی،ازخودبیگانگی وخودکشی در چنین افرادی بندرت دیده می شود.(ماهنامه رشد،1390)مدرسه بعد از خانواده دومین نهادی است که در تمایل و رغبت دانش‌آموزان به نماز بسیار موثر است. از آنجا که مدرسه از لحاظ روابط گروهی وسیع‌تر است دانش‌آموزان در آنجا روابط گسترده‌ای پیدا می‌کنند. آنان در روابط آموزشی با دوستان،همکلاسان،معلمان و اولیای مدرسه قرار می‌گیرند. نماز یک عمل عبادی است. وقادر است این روابط را از سطح آموزش  بالا برده‌،در سطح تربیتی وفرهنگی قرار دهد.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی چند پایه وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  معنی نماز

پیشگفتار در رابطه با  معنی نماز 

مقدمه  موضوع در رابطه با معنی نماز 

شناسایی مسئله در رابطه با  معنی نماز 

توصیف وضع موجود

این جانب ….. معلم …….. مدت ………. سال است كه در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم.بنده در رشته …………. دارای ………. هستم و در چندپایه مقطع ابتدایی آموزشگاه ……… با دانش آموزان سر و کار دارم. در آموزشگاه فوق بعضي این دانش آموزان با انگیزه زيادي در نماز جماعت مدرسه شرکت  نمی کنند ، برخی از آن ها در زمان برگزاری نماز در کلاس می مانند یا در گوشه ای ازحیاط مدرسه به بازی مشغول می شوند ، برخی دیگر بدون وضو درنماز حاضر می شوند ، بیشتر آن ها درحین برگزاری نماز جماعت با یکدیگر صحبت می کنند ، عده ای از آن ها مهر یکدیگر را به کناری می اندازند ، برخی با یکدیگر شوخی کرده وبا صدای بلند می خندند ، حتی دربعضی موارد باهم شوخی یا دعوا نیز می کردند با توجه به این که قبل ازشروع نماز دقایقی را جهت آموزش نماز و مقررات مربوطه اختصاص می دادم وهمچنین در خصوص فضایل نماز صحبت می کردم بازهم بیشتر دانش آموزان نسبت به نماز بی توجه بوده و با بی میلی درنماز شرکت کرده ونظم نماز را برهم می زدند

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  معنی نماز 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با معنی نماز 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  معنی نماز 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با معنی نماز 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  معنی نماز 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با معنی نماز 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با معنی نماز 

نتیجه گیری در رابطه با معنی نماز

پیشنهادات در رابطه با معنی نماز

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با معنی نماز 

برای دانلود اقدام پژوهی چند پایه و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.