اقدام پژوهی اختلالات رفتاری و شخصیتی دانش آموز ابتدایی

اقدام پژوهی آموزگار پایه ششم دبستان

اقدام پژوهی اختصلالات رفتاری

اقدام پژوهی اختلالات رفتار دانش آموز برای معلمان پایه ششم دبستان با قابلیت استفاده در سایر مقاطع با موضوع چگونه توانستم  اختلالات رفتاری  دانش آموز  با رفتار چند شخصیتی  را کاهش دهم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

با وجود این که دلایل این اختلال هنوز نامعلوم هستند، محققین ها ترکیبی از عوامل محیطی و زیستی،  را به عنوان دلایل آن اعلام کرده اند. ۹۸ – ۹۹ درصد افراد مبتلا به اختلالات گسستگی شخصیت در دوران کودکی خود اتفاقاتی را تجربه کرده اند که هضم و تحمل درک آن را نداشته اند . رخدادی که موجب آسیب روانی واضحی در کودک شده .از دست دادن عزیزی که وابستگی به آن بیش از حد بوده. آزار و اذیت های توسط بزرگ تر ها، البته این اتفاق لزوما به معنای سوء استفاده جنسی یا آزار جنسی نیست, آسیب های روانی ، عاطفی ، جسمی  و حتی رفتار والدین بیمار با یکدیگر, هم می تواند عامل این آسیب باشد.

همه این فشار ها و آسیب وارد شده ،برای بیمار شرایطی ایجاد می کند که او تمایلی به یادآوری آن خاطره ها نداشته و ناخودآگاه همه آن را از ذهن پاک می کند، اما در هیچگاه از ناخودآگاه او خارج نشده و در زمانی که تجربه ی مشابه تجربه اولیه او ایجاد شود، که همچنان از میزان تحمل فرد فراتر باشد هویت و یا شحصیتی که او برای رهایی از مشکلات برای خود ساخته است کنترل رفتار بیمار را در دست می گیرد تا او این بحران تازه را مدیریت کند.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی آموزگار پایه ششم دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  اختلالات رفتاری

پیشگفتار در رابطه با  اختلالات رفتاری 

مقدمه  موضوع در رابطه با اختلالات رفتاری 

شناسایی مسئله در رابطه با  اختلالات رفتاری 

توصیف وضع موجود

درپایه ششم دانش آموزی داشتم که درابتداخوب بود با نزدیک شدن به ماه محرم رفتارهایش تغییرکرد بچه هارابه دورخودجمع میکرد و ازتخیلاتش میگفت ابتدا کسی جدی نگرفت مخصوصامعاونین چون درحیاط اتفاق می افتادولی من مشکوک شدم چندبار با اوصحبت کردم فهمیدم خودش را به جای شخصیتهای کربلا میگذارد والدینش راخواستم فهمیدم که دائم نوحه گوش میکند وقتی هم که بیرون میرود فقط به بسیج محله میرود وآنجا همین داستان است والدین باتهدیداو یه مدت بالاجبارساکت شد اما حالش بدتر شد به طوری که درکلاس یکدفعه میزد زیرآوازمداحی خلاصه با مشاور مدرسه صحبت کردم والدینش را مجبور کردیم به مرکز مشاوره مراجعه کندآنهابه او دارو داوند ولی من هم درکلاس بیکار ننشستم اورا وادار کردم موزیک های دیگر را گوش کند حفظ کند وبرایم بخواند جایزه میدادم وقتی هم درکلاس درخصوص حادثه کربلا صحبت میکردم به بهانه ای اورابه دنبال نخودسیاه میفرستادم چون میزد زیرگریه وول نمیکرد اینقدر فضارابرایش شاد کردم تا اینکه بهترشد وهمیشه والدینش دعاگوشدند.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  اختلالات رفتاری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با اختلالات رفتاری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  اختلالات رفتاری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با اختلالات رفتاری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  اختلالات رفتاری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با اختلالات رفتاری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با اختلالات رفتاری 

نتیجه گیری در رابطه با اختلالات رفتاری

پیشنهادات در رابطه با اختلالات رفتاری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با اختلالات رفتاری 

برای دانلود اقدام پژوهی آموزگار پایه ششم دبستان و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.