اقدام پژوهی آموزگار ششم دبستان با موضوع چگونه توانستم درس ریاضی را به عنوان معضل بزرگی برای دانش آموزان کلاس ششم دبستان جذاب نمایم دقیق و کامل در قالب ورد

اقدام پژوهی آموزگار ششم دبستان

اقدام پژوهی آموزگار ششم دبستان با موضوع چگونه توانستم درس ریاضی را به عنوان معضل بزرگی برای دانش آموزان کلاس ششم دبستان جذاب نمایم دقیق و کامل در قالب ورد

اقدام پژوهی آموزگار ششم دبستان با موضوع چگونه توانستم درس ریاضی را به عنوان معضل بزرگی برای دانش آموزان کلاس ششم دبستان جذاب نمایم دقیق و کامل در قالب ورد

 معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی آموزگار ششم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

انتخاب چندین راه حل از میان راه حل­های پیشنهادی گوناگون، نیاز به دقّت خاصی داشت. از این رو، به جا و شایسته دیدم، قبل از انتخاب راه حل­ها، بار دیگر اهداف آموزش ریاضی را بررسی کنم. بدون شک، میزان موفقیت و تغییری که در وضعیت موجود حاصل می­شد، بستگی به قدرت و توان اثربخشی راه حل­ها داشت. بر این اساس، با دقّت و توجّه به اهداف آموزش ریاضی از میان راه حل­های پیشنهادی، برخی از آن­ها را انتخاب نمودم. قابل ذکر است، بعضی از راه حل ها که با یکدیگر مرتبط بودند را، در هم ادغام کرده و در قالب یک راه حل ارائه نمودم. هم چنین، در بطن هر کدام از راه حل­های زیر، یک یا چند هدف آموزش ریاضی نهفته شده بود و انجام آن­ها نیز، ترتیب زمانی نداشت

تیترهایی که در این اقدام پژوهی آموزگار ششم دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  مفاهیم ریاضی

پیشگفتار در رابطه با  مفاهیم ریاضی 

مقدمه  موضوع در رابطه با مفاهیم ریاضی 

شناسایی مسئله در رابطه با  مفاهیم ریاضی 

توصیف وضع موجود

اينجانب ……….. است كه در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. و هم اكنون آموزگار پایه ششم آموزشگاه ………. هستم. آنچه ذهن مرا را به خود مشغول کرده بود ، به شرح زیر است: در اوایل سال تحصیلی یاد شده، همواره رفتار دانش‌آموزان در زنگ ریاضی، توجه مرا به خود جلب می­کرد. بدان معنا که در این زنگ، شاهد چهره­های درهم رفته و بی حوصله­ی آنان بودم. بعضی از دانش آموزان در این زنگ با یکدیگر صحبت می­کردند، برخی از آن ها بی مورد اجازه­ی بیرون رفتن از کلاس را می­گرفتند، چند تا از دانش­آموزان سرشان را روی میز خود گذاشته چرت می زدند. گاهی اوقات کتاب ریاضی­شان را نمی­آوردند و هنگام انجام تمرین­ها، دائم در کلاس راه می­رفتند. در واقع آن چه بیش از هر چیز مرا متعجّب می‌کرد، کم­تحرکی و بی­توجهی آنان نسبت به درس ریاضی بود، زیرا آن­ها در زنگ‌های دیگر فعال و پر­تحرّک بودند و برای انجام دادن فعالیّت‌های مربوط به درس­های دیگر میل و رغبت زیادی از خود نشان ‌داده و فعالیت­های مورد نظر را به خوبی، کامل و تمیز انجام می­دادند، اما  درکلاس ریاضی علاوه بر این که غیر­فعال بودند، تکالیف و فعالیت­های مربوطه را نیز کامل و مرتب انجام نمی دادند!  زمانی که فعالیت­های عملکردی ارائه می­شد تا انجام دهند، مشاهده می­کردم که بی­حوصله، بی­دقت و نامرتب انجام می دهند.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  مفاهیم ریاضی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با مفاهیم ریاضی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  مفاهیم ریاضی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با مفاهیم ریاضی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  مفاهیم ریاضی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با مفاهیم ریاضی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با مفاهیم ریاضی 

نتیجه گیری در رابطه با مفاهیم ریاضی

پیشنهادات در رابطه با مفاهیم ریاضی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با مفاهیم ریاضی 

برای دانلود اقدام پژوهی آموزگار ششم دبستان و دریافت دانلود اقدام پژوهی معلم دوره ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.