اقدام پژوهی آموزگاران مقطع دبستان با موضوع چگونه توانستم مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام را در با روابط اجتماعی ضعیف برطرف نمایم

اقدام پژوهی آموزگاران مقطع دبستان

اقدام پژوهی دانش آموز دو زبانه

اقدام پژوهی آموزگاران مقطع دبستان با موضوع چگونه توانستم مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام را  در با روابط اجتماعی ضعیف برطرف نمایم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

برخی از محققان ادعا می کنند که برنامه های آموزشی دوزبانگی برای دانش آموزان نه تنها مضر نیست، بلکه این برنامه ها اغلب سودمند نیز هستند. با وجود اینکه افراد دوزبانه در استعدادهای زبانی با افراد یک زبانه یکسان بودند، اما در پیشرفت تحصیلی به نحو چشمگیری از آنها سبقت می جویند. مطالعات انجام شده درکانادا نشان می دهد که دوزبانگی سبب افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان می گردد.

تمام دانش آموزان ایرانی دارای هر زبان كه باشند به محض ورود به مدرسه خود را با زبان رسمی آموزش و پرورش مواجه می بینند. در مدرسه بدون توجه به این كه تا چه حد با زبان فارسی آشنایی دارد مجبور می شود به زبان فارسی بخواند. بنویسد. صحبت و حتی مفهوم سازی و فكر كند. وضعیت جدیدی دانش آموز در آن قرار می گیرد تأثیر ویژه ای بر وی می گذارد.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی آموزگاران مقطع دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  دانش آموز دو زبانه

پیشگفتار در رابطه با  دانش آموز دو زبانه 

مقدمه  موضوع در رابطه با دانش آموز دو زبانه 

شناسایی مسئله در رابطه با  دانش آموز دو زبانه 

توصیف وضع موجود

اینجانب …. مدت …. سال است که در آموزش و پرورش مشغول به خدمت می باشم و هم اکنون در آموزشگاه ابتدایی ….. در پایه ….. تدریس می کنم. در آموزشگاه فوق در کلاسم با دانش آموزی به نام مهسا برخورد نمودم که مشکلات زیادی داشت ، من جمله : نشناختن رنگ ها، گویش محلی،آشنایی نداشتن با محیط مدرسه ،آشنایی نداشتن با جزئیات ریز آموزشگاه-حتی با دفتر آموزشگاه و همکاران نیز آشنایی نداشت . و مشکلات بسیار بیشتری همچون ناسازگاری با بچه ها –اصلا چیزی به عنوان رنگ بلد نبود و خانواده اش اصلا ارتباطی با من و آموزشگاه نداشت و روابط اجتماعی وی بسیار ضعیف بود و من برایش به اندازه کل دانش آموزان کلاسم زحمت کشیدم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  دانش آموز دو زبانه 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با دانش آموز دو زبانه 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  دانش آموز دو زبانه 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با دانش آموز دو زبانه 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  دانش آموز دو زبانه 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با دانش آموز دو زبانه 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با دانش آموز دو زبانه 

نتیجه گیری در رابطه با دانش آموز دو زبانه

پیشنهادات در رابطه با دانش آموز دو زبانه

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با دانش آموز دو زبانه 

برای دانلود اقدام پژوهی آموزگاران مقطع دبستان و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.