ابتکارات فردی و حرفه ای معاون آموزشی ایجاد فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان

ابتکارات فردی و حرفه ای معاون آموزشی

ابتکارات فردی و حرفه ای معاون آموزشی در راستای ایجاد  فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان برای دانش آموزان  مناسب برای ارائه معاون آموزشی به عنوان ابتکارت فردی و حرفه ای

ابتکارات فردی و حرفه ای معاون آموزشی بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 24 صفحه بوسیله تیم تخصصی معلمان پژوهنــــــــــــــــده تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس معاون آموزشی منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در  ابتکارات فردی و حرفه ای معاون آموزشی وجود دارد :

موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ایجاد  فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان

پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ایجاد  فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان

شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون ایجاد  فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان

گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ایجاد  فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان

بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ایجاد  فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان

ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون ایجاد  فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان

شیوه آموزشی و نتیجه های حاصل شده پیرامون ایجاد  فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان

پیشنهاد های کاربردی پیرامون ایجاد  فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان

نتایج بدست آمده پیرامون ایجاد  فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان

بیان راهکار پیرامون ایجاد  فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان

فهست منابع مود استفاده پیرامون ایجاد  فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان

راه حل هایی که در ابتکارات فردی و حرفه ای معاون آموزشی از آنها استفاده نمودیم :

نکته‌هایی‌ برای‌ تأمل‌ در غنی‌سازی برنامه درسی و‌ فرهنگ‌ آموزش‌

دو هدف‌ آموزش‌ و پرورش‌ که‌ همه‌ی‌ مردم‌ و متخصصان‌ آموزش‌ و پرورش‌ به‌ دنبال‌ آن‌هستند، یعنی‌ توانایی‌ علمی‌ و پرورش‌ شخصیت‌ ،نه‌ تنها یک‌دیگر را از میدان‌ به‌در نمی‌کنند،بلکه‌ مکمل‌ هم‌ هستند. (وین‌ و والبرگ‌، 1985). بدین‌ معنی‌ که‌ توانایی‌ علمی‌ باعث‌ شکوفایی‌شخصیت‌ شده‌ و بالعکس‌.

گینز برگ‌ و هانسون‌، 1986، گزارش‌ داده‌اند که‌ دانش آموزانی‌ که‌ دارای‌ انضباط‌ ذاتی‌ بوده‌ ،مذهبی‌تر و سخت‌کوش‌تر هستند و یا برای‌ آموختن‌، ارزش‌ بیش‌تری‌ قایل‌ هستند و درآزمون‌های‌ پیشرفت‌ درسی‌، نمرات‌ بالاتری‌ کسب‌ می‌کنند.

برای دریافت ابتکارات فردی و حرفه ای معاون آموزشی از این بخش اقدام کنید.