اقدام پژوهی بهبود یادگیری ریاضی در دانش آموز دیرآموز

اقدام پژوهی دانش آموز دیرآموز

اقدام پژوهی دانش آموز دیرآموز

اقدام پژوهی دانش آموز دیرآموز با موضوع چگونه توانستم به دانش آموزاني كه درس رياضي را دير مي آموزند آموزش دهم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

ریاضیات بزرگترین میراث بشریت می باشند ، و ایجاد و ابداع آن صرف نظر از قواعد علمی و موارد استعمار از نظمی فکری همانند ادبیات و موسیقی که از مهمترین افتخارات آدمی است در جامعه امروزی به هر شاخه‌ای از علوم که بنگریم به طور مستقیم یا غیر مستقیم تأثیر و دخالت ریاضی را می بینیم و کمترین تأثیری که می توان داشته باشد ایجاد نظم افراد است . این شاخه از علوم نیز همانند تعلیم احتیاج به یادگیری مفاهیم ابتدایی و پایین دارد . امروزه اگر علمی را نتوان به زبان ریاضی بیان کرد علم نمی باشد . و این علم  چه از لحاظ  اقتصادی و اخلاقی حق علوم  فراگیران می باشد  پس به  نظرمی رسد با بهره‌مندی از امکانات و به کار بستن شیوه‌های مناسب آموزش توسط آموزگاران و با روش‌های متنوع و جذاب کودکان را به ارزش و اهمیت این درس علاقمند و مطلع نمود

آموزش رياضي يعني هر چيزي كه مربوط به آموزش و يادگيري رياضيات مي شود. سابقه آموزش رياضي بعنوان يك رشته دانشگاهي به كمتر از يك قرن مي رسد زمان شروع اين رشته از هنگامي بود كه آموزش معلمان به دانشگاهها برده شد .

 

تیترهایی که در این اقدام پژوهی دانش آموز دیرآموز وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  دیرآموزی ریاضی

پیشگفتار در رابطه با  دیرآموزی ریاضی 

مقدمه  موضوع در رابطه با دیرآموزی ریاضی 

شناسایی مسئله در رابطه با  دیرآموزی ریاضی 

توصیف وضع موجود

اينجانب …. آموزگار سال دوم ابتدايي مدرسه …. روستاي …شهرستان ….. هستم كه حدود …سال سابقه كار داشته و در اين آموزشگاه … نفر دانش آموز دارم كه تعدادي از آنها دير آموز هستند و  اوليا آنها داراي سوادمحدودي هستند. البته تعدادي نيزازآنهامدارج بالاي علمي راگذرانده اندوسطح مالي خانواده ها متوسط است البته برخي نيز سطح مالي پاييني دارند.كه به نوبه ي خود فقر فرهنگي رانيز شامل مي شود .

من دركلاس ….. نفردانش آموزداشتم .كه بسيارفعال وپرجنب وجوش بوده واگرروش تدريست جذاب نباشد چه بسا باصحبت كردن هاي دونفره هنگام تدريس ويامشغول كردن خودبه مسائلي يواشكي به صورت غيرمستقيم اززيربارمسئوليت وگوش دادن درس ودرنتيجه يادگيري آن شانه خالي كرده وباعث ضعفي دركلاس درس  مي شوند تعدادي از آنها نيز دير آموز مي باشند.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  دیرآموزی ریاضی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با دیرآموزی ریاضی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  دیرآموزی ریاضی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با دیرآموزی ریاضی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  دیرآموزی ریاضی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با دیرآموزی ریاضی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با دیرآموزی ریاضی 

نتیجه گیری در رابطه با دیرآموزی ریاضی

پیشنهادات در رابطه با دیرآموزی ریاضی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با دیرآموزی ریاضی 

برای دانلود اقدام پژوهی دانش آموز دیرآموز و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.