کنش پژوهی کارورزی 3 کار و فناوری جذاب کردن درس کار و فناوری برای دانش آموزان

کنش پژوهی کارورزی 3 کار و فناوری

کنش پژوهی کارورزی 3 کار و فناوری جذاب کردن درس کار و فناوری برای دانش آموزان

خیر مقدم خدمت دانشجویان رشته آموزگار ابتدایی  دانشگاه فرهنگیان این فایل کنش پژوهی کارورزی 3 کار و فناوری می باشد که به صورت ورد و کامل می باشد. کارورزی به دانشجویان فرصت می دهد تا به بهترین نحو از یک محیط کاری عینی تجربه کسب کنند.

اهداف و پیامد های کارورزی در ترم سوم

دانشجو در این ترم باید با گذراندن کارورزی 3 و تدوین کنش پژوهی کارورزی 3 کار و فناوری بتواند :

  • نتایج تجربیات خود ، از فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی و بازبینی و بازاندیشی در طرح آموزشی را با تکیه بر عقلانیت عملی در قالب کنش پژوهی فردی گزارش کند.
  • دانشجوی معلمی باید در این مرحله با کنش پژوهیِ فردی ، به بهسازی عمل، بهسازی درک و فهم، و اصلاح عملکرد حرفه ای خود بپردازد.

قسمتی از این مجموعه

چکیده

عصر كنوني را به دليل افزايش اطلاعات علمي و فناوري هاي نوين كه همه اركان اجتماعي و زندگي روزمره را دگرگون كرده است، عصر اطلاعات و ارتباطات ناميده اند. انقلاب اطلاعاتي، پيشرفت روزافزون علم و موضوع جهاني شدن، عواملي هستند كه ضرورت پرداختن به موضوع مهم «نوآوري براي ايجاد تحول در آموزش» را دوچندان مي كنند. معلم به سبب سروكار داشتن با امر آموزش و تربيت فرزندان اين مرز و بوم بايد به طور مستمر، همگام و هماهنگ با تحولات كشور، روش ها و راهبردهاي آموزشي و تربيتي خود را تغيير دهد

هدف درس کار و فناوری  که در پایه ششم ابتدایی وجود دارد آشنایی با دنیای کار وکسب بعضی از مهارتهاست.با توجه به این درس وآشنا شدن دانش آموزان با آن وگذراندن آن در دوره های بعدی تحصیلی وکشف استعداد های خود  می توانند تصمیم بگیرندکه به دبیرستان بروند یا هنرستان و یاچه رشته ای را انتخاب کنند

از انجا که استفاده از رایانه (کامپیوتر) در سن دانش آموزان ابتدایی اصولابه عنوان وسیله بازی می باشد نه یک ابزار کار لذا برآن شدیم تا با این  وسیله که امروزه جز دانش روز بشری است وکسی  که کار با آن واستفاده ازان را  نمی داند بیسواد تلقی میشود اینجانب فاطمه سیف معاون اجرایی آموزشگاه ابتدایی سلمان فارسی شهرستان نهاوند تصمیم گرفتم به کمک آموزگار مربوطه این پایه سرکار خانم مریم شجاعیان میزان یادگیری را در دانش آموزان افزایش دهیم.

برای دانلود بلافاصله پس از خرید فایل کنش پژوهی کارورزی 3 کار و فناوری روی دکمه قرمز خرید در زیر کلیک کنید.