نمونه درس پژوهی کلاس دوم دبستان کتاب فارسی درس کوشا و نوشا نمونه بسیار دقیق

نمونه درس پژوهی کلاس دوم دبستان

نمونه درس پژوهی کلاس دوم دبستان کتاب فارسی درس کوشا و نوشا نمونه بسیار دقیق

نمونه درس پژوهی کلاس دوم دبستان کتاب فارسی درس کوشا و نوشا نمونه بسیار دقیق و  بسیار دقیق و  در  27 صفحه فایل قابل ویرایش ورد .

در این فایل نمونه درس پژوهی کلاس دوم دبستان کتاب فارسی درس کوشا و نوشا نمونه بسیار دقیق تمامی نکات مربوط به درس پژوهی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل در اختیار شما معلم ابتدایی قرار می دهیم.

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های درس پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم نمونه درس پژوهی کلاس دوم دبستان کتاب فارسی درس کوشا و نوشا نمونه بسیار دقیق را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره درس پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

در درس پژوهی ، معلمان می کوشند علائق(سلائق)،نیازهای متفاوت  دانش آموزان را درخصوص موفقیت های تحصیلی شان درک کنندوبه عنوان یک پژوهشگردرکلاس درس ودرزمینه ی روابط میان  معلم و دانش آموز ، اتفاقات کلاس درس ،ارزیابی فرایند آموزش و یادگیری شناخت بیشتر دانش آموزو علایق آنهابه درک بیشتری برسند .معلمان در عین حال که به سازماندهی آنچه باید آموزش دهند می پردازند به آنچه باید بیاموزند،نیز توجه و برنامه های لازم آنرا تهیه می کنند.به علاوه مسئولیت مستقیم ارزشیابی میزان موفقیت دانش آموزان،کیفیت آموزشی خودراهم برعهده می گیرند.به این ترتیب معلم امکان می یابدآنچه راکه باید بیاموزدو آموزش دهدارزیابی کند،این” خود  ارزیابی” توانایی های او را در بهبود فرایند آموزش ، یادگیری و تدریس تا حدود زیادی بالا می برد.

محتوای نمونه درس پژوهی کلاس دوم دبستان کتاب فارسی درس کوشا و نوشا نمونه بسیار دقیق به قرار زیر است :

عنوان درس پژوهی درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

فصل اول

مقدمه درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

تعیین مساله و انتخاب موضوع  درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

جدید و علمی بودن مسئله درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

فصل دوم

تعیین راهکارها در راستای حل مسئله درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

بیان دلیل راهکار انتخابی درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

توجه به تفاوت های فردی درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

معنادار کردن یادگیری درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

توجه به عوامل انگیزشی و نگرشی درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

همراه نمودن دانش آموزان در ساخت وسایل و دست سازه های آموزشی درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

روش های نوین تدریس درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی) درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

بهره گیری از ارزشیابی به عنوان تدریس درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

تعیین فعالیت های متناسب با راه کار درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

تعیین نقش و وظایف اعضا درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

استفاده از افراد پایه مختلف  در انتخاب اعضای تیم درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

برنامه تشکیل جلسات درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

طرح درس شماره یک درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

طراحی آموزشی بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده (اجرای چهارم) درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

فصل سوم

ارائه طرح طرس درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

کیفیت اجرا درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

باز اندیشی درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

فصل چهارم  

طرح درس اصلاح شده 2 درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

فرایند درس پژوهی درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

ارایه پیشنهادات جهت تکمیل یا اصلاح طرح:(جلسه توجیهی  ) درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

فصل پنجم

اجرا وباز اندیشی 2 درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

نتایج ویافته ها درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

بحث ونتیجه گیری درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

پیشنهادات درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

محدودیت ها درباره کتاب فارسی درس کوشا و نوشا

منابع وماخذ

پیوست ها

مقاله های درس پژوهی در سایت معلمان پژوهنــــــــــــــــده

برای نمونه درس پژوهی کلاس دوم دبستان کتاب فارسی درس کوشا و نوشا نمونه بسیار دقیق و دریافت نمونه درس پژوهی کلاس دوم دبستان از لینک خرید استفاده نمایید.