اقدام پژوهی در مورد نحوه بهبود رفتار و پرخاشگری دانش آموز در کلاس و مدرسه

نمونه اقدام پژوهی پرخاشگری

اقدام پژوهی در مورد پرخاشگری دانش آموز

نمونه اقدام پژوهی در مورد پرخاشگری دانش آموز تدوین شده در سال 1400 منطبق با شیوه نامه با موضوع چگونه توانستم پر خاشگری دانش آموز را در کلاس ……. کاهش دهم نمونه ای کامل و دقیق در قالب ورد

اقدام پژوهی در مورد نحوه بهبود رفتار و پرخاشگری دانش آموز در کلاس و مدرسه

سایت دانلود بانک فرهنگیـــــــــــان زیر گروه مجموعه پژوهش سرای فرهنگیان ایران : مدیران فـــــــردا میباشد و بصورت تخصصی دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرا را نمایندگی کرده و عمده تمرکز در این سایت معرفی و انتشار فایل های پژوهشی در گروه اقدام پژوهشی , پژوهش روایتی , آموزش پژوهی و کنش پژوهی میباشد . جهت مشاهده لیست سایر زمینه ها مانند درس پژوهی , طرح جابر و .. و موارد دانلودی میتوانید از سایت اصلی ما بازدید کنید. دانلود بانک فرهنگیان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

قسمت هایی از متن فایل دانلودی :

قسمت هایی از فایل دانلودی اقدام پژوهی در مورد پرخاشگری دانش آموز

پرخاشگری یکی از رایجترین واکنشهای کودکان نسبت به ناراحتیها و ناکامی هاست که به منظور صدمه رساندن به دیگران ، کسب پاداش ، ارضای نیازها یا رفع موانع انجام می شود . چون تمام اعمال و رفتارهای انسان دارای هدف است رفتار پرخاشگرانه نیز هدف دارد هدف ، مهم ترین عامل در توجیه نوع رفتار است . براساس شناخت هدف ، می توان بین اعمال و رفتارهای گوناگون وجه تمایز قائل شد و آنها را در زمره رفتارهای سالم یا پرخاشگرانه برشمرد . ممکن است دو عمل یکسان در یک زمان یا دو هدف متفاوت انجام گیرد که یکی رفتار سالم و دیگری رفتار پرخاشگرانه تلقی شود ، برای مثال کودکی را در نظر آورید که در حیاط مدرسه در حال توپ بازی است . اگر توپش به طور تصادفی و بدون آنکه اراده کند به شیشه پنجره بخورد و آن را بشکند  ،این عمل پرخاشگری نیست ، در حالیکه اگر توپش به صورت عمدی و به قصد شکستن شیشه بسوی پنجره پرتاب شود ، رفتارش پرخاشگرانه است ، از این رو ، در شناسایی و تعریف پرخاشگری و رفتار پرخاشگرانه باید هدف از انجام دادن آن عمل مشخص شود . مهم ترین هدف زندگی ما رسیدن به شادی و نشاط و کم کردن خشم و استرس است . حرکت و فعالیت انسان برای دست یافتن به شادی است . اگر فضای آموزشی ما از نشاط و شادی خاصی برخوردار باشد نتیجه ی آن فراگیرانی شاد و با عزت نفس بالا و آرام خواهد بود و آینده سازان خوبی برای این مرزو بوم خواهند بود .

تیترهایی که در این نمونه اقدام پژوهی در مورد پرخاشگری دانش آموز وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  معنی پرخاشگری

پیشگفتار اقدام پژوهی در مورد پرخاشگری دانش آموز

مقدمه  موضوع در رابطه با معنی پرخاشگری 

شناسایی مسئله در اقدام پژوهی در مورد پرخاشگری دانش آموز

توصیف وضع موجود

اینجانب ………. آموزگار پایه ………… آموزشگاه …………. هستم و مدت ………… سال است که سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارم. در سال تحصیلی اخیر نکته ای که توجه مرا به خود جلب نمود پرخاشگری یکی از دانش آموزان به نام فاطمه بود وبا توجه به شواهدی که داشته ام مسئله مورد نظرم که مشکل اخلاقی و انضباطی دانش آموزان  به قرار زیر بود:

در روزهای آغازین سال تحصیلی متوجه برخی پرخاشگری و بی انگیزگی هایی از جانب تعدادی از دانش آموزان مخصوصا  فاطمه شدم به حدی که این مسئله نوعی گریز و بیزاری به من القا کرد. اما بعد از دو سه روز از سال تحصيلي متوجه شدم که  فاطمه کمی آرامتر و متمایل تر به مدرسه شده بود و کمی جو مدرسه رو به دوستی پیش می رود و به این نتیجه رسیدم که می توان از در دوستی با ایشان وارد شد  .

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در اقدام پژوهی در مورد پرخاشگری دانش آموز

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با معنی پرخاشگری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  معنی پرخاشگری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با معنی پرخاشگری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  معنی پرخاشگری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در در مورد پرخاشگری دانش آموز  

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با معنی پرخاشگری 

نتیجه گیری اقدام پژوهی در مورد پرخاشگری دانش آموز

پیشنهادات در رابطه با معنی پرخاشگری

منابع و ماخذ مورد استفاده در اقدام پژوهی در مورد پرخاشگری دانش آموز  

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی پرخاشگری و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.