نمونه اقدام پژوهی ناهنجاری اخلاقی با موضوع چگونه توانستم مشکل زور گویی و قلدری عباس را برطرف نمایم

نمونه اقدام پژوهی ناهنجاری اخلاقی

نمونه اقدام پژوهی ناهنجاری اخلاقی با موضوع چگونه توانستم مشکل زور گویی و قلدری عباس را برطرف نمایم در قالب ورد و قابل ویرایش

نمونه اقدام پژوهی ناهنجاری اخلاقی با موضوع چگونه توانستم مشکل زور گویی و قلدری عباس را برطرف نمایم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی مدیر ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

در شورای آموزشی مدرسه به منظور تبادل نظر پیرامون تشویق دانش آموزان موفق از نظر تحصیلی و افرادی که در امور مدرسه همکاری داشته اند، مقرر شد عباس  به عنوان دانش آموز موفق و ممتاز از نظر درسی و همکاری خوب و مستمر با کارکنان مدرسه همراه سایر دانش آموزان تشویق شده و جایزه دریافت دارد.پدر عباس  هم در مراجعه به مدرسه اظهار می داشت که فرزندش نسبت به زمان گذشته خیلی تغییر کرده و تلاش می کند که رضایت آنها را بدست آورد و در فعالیت های خانواده به طور داوطلبانه همکاری دارد.عباس  خودش هر از چند گاهی مراجعه می کند، و طرح و ایده نویی در ارتباط با امور مدرسه دارد، در مورد فعالیتهای مورد علاقه اش و اهداف و برنامه ریزی آینده اش صحبت می کند، محبوبیت او در کلاس درس نسبت به گذشته خیلی بهتر شده که این نتیجه از طریق مشاهده رفتار وی و سایر دانش آموزان در کلاس و حیاط و همچنین اجرا گروه سنجی بدست آمد.یک مرتبه عباس  در پایان سال تحصیلی بعد از تغییر رفتارش در جهت مطلوب به من عنوان نمود: ” در حالیکه من شما را خیلی اذیت می کردم، شما به من خیلی کمک کردید. ”

تیترهایی که در این نمونه اقدام پژوهی ناهنجاری اخلاقی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  زورگویی

پیشگفتار در رابطه با  زورگویی 

مقدمه  موضوع در رابطه با زورگویی 

شناسایی مسئله در رابطه با  زورگویی 

توصیف وضع موجود

اینجانب … ………….. هستم. بنده مدت  …. است که در آموزش و پرورش مشغول به خدمت می باشم.در سال تحصیلی اخیر با دانش آموزی به نام عباس مواجه شدم که از دانش آموزان زور گیری می کرد و خوراکی می گرفت ودر همه چیز باید اول می بود و  جلوتر از همه می ایستاد او هر روز به بهانه ای سعی می کرد که از انجام تکالیف خودداری کند و با چاپلوسی و تملق گویی و استفاده از عباراتی   سعی در زبان بازی و منحرف کردن فکر من داشت.  برخی از دروس و بعضی مباحث درسی برای او بی اهمیت جلوه می کرد. بنابراین در کلاس درس بی نظم وکم توجه بود، و اغلب مشغول صحبت کردن با اطرافیان، انجام کارهای نامربوط که موجب به هم خوردن نظم کلاس بود. عباس  بین دانش آموزان ( براساس اجرای گروه سنجی ) از مقبولیت زیادی برخوردار نبود و از رفتارهای غیر عادی او گلایه مندبودند..

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  زورگویی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با زورگویی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  زورگویی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با زورگویی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  زورگویی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با زورگویی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با زورگویی 

نتیجه گیری در رابطه با زورگویی

پیشنهادات در رابطه با زورگویی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با زورگویی 

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی ناهنجاری اخلاقی و دریافت اقدام پژوهی مدیریت ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.