نمونه اقدام پژوهی معلم اول ابتدایی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزم علی اکبر را به کلاس علاقه مند کنم دقیق و کامل در قالب ورد

نمونه اقدام پژوهی معلم اول ابتدایی

نمونه اقدام پژوهی معلم اول ابتدایی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزم علی اکبر را به کلاس  علاقه مند کنم دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش

نمونه اقدام پژوهی معلم اول ابتدایی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزم علی اکبر را به کلاس  علاقه مند کنم دقیق و کامل در قالب ورد

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی آموزگار اول ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

درمشکل موردبحث ماوقتی مشکل ریشه یابی شد وباقولی که ازمادرش گرفتیم برای حضوردرخانه واستقبال ازفرزندش هنگام برگشتن ازمدرسه ،ودادن مسولیت به دانش آموزوبرجسته کردن نقاط قوت دانش آموز،مشکل اوحل شدوبعدازآن باآرامش بیشتری درسرکلاس حاضرمی شد.نکته ای که بایداشاره کرداین که تغییردررفتاریک فردبه پروسه ی زمانی طولانی تری نیازمنداست ونبایدعجله وشتاب نمود. از جمله علل اين تغيير رفتار احترام به شخصيت دانش آموز، چشم پوشي عيب ها و سعه صدر معلم براي جلوگيري از تضاد با دانش آموز، تشويق کوچک ترين رفتارهاي مثبت و برجسته کردن اين رفتار به ظاهري بي ارزش و مهم تر از همه ايجاد رابطه دوستانه بين معلم و دانش آموز مي باشد. درست است که وجود استعدادهاي متفاوت در افراد، معلم را وادار مي کند تا برخوردهاي متفاوتي داشته باشند ولي در صميمي بودن نبايد تفاوت بگذارند. اگر معلم با دانش آموز صميمي باشد، دانش آموزان نيز متقابلا او را دوست خواهند داشت و همين رابطه دوستانه، باعث نفوذ معلم در دانش آموز مي شود. دانش آموز اگر معلم خود را دوست بدارد، سخنان او را قبول مي کند و خود را موظف به پيروي از او مي بيند

تیترهایی که در این نمونه اقدام پژوهی معلم اول ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  علاقمندی به درس

پیشگفتار در رابطه با  علاقمندی به درس 

مقدمه  موضوع در رابطه با علاقمندی به درس 

شناسایی مسئله در رابطه با  علاقمندی به درس 

توصیف وضع موجود

اینجانب …… آموزگار پایه اول آموزشگاه ابتدایی ……. سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم و هم اکنون در این آموزشگاه در حال خدمت هستم در این آموزشگاه  با دانش آموزی به نام علی اکبر برخورد کردم که علاقه زیادی به درس و مدرسه نداشت و علاقه ای به در کلاس ماندن نداشت. متاسفانه تعدادي از معلمين زماني که در شروع سال تحصيلي به کلاس وارد مي شوند، دانش آموزان گستاخ و شلوغ را شناسايي کرده و براي جلوگيري از مشکلات بعدي با طعنه و دشنام و تحقير سعي در سرکوب کردن او مي نمايند. اين عمل ممکن در مورد تعداد انگشت شماري از دانش آموزان، به ظاهر با موفقيت همراه باشد اما آتش لجاجت را در وجود او شعله ور مي کند و حداقل کاري که مي کند توجه نکردن و دل سردشدن از درس مي باشد و در مورد تعدادي از دانش آموزان نيز باعث درگيري هاي لفظي و زمينه تنبيه هاي بدني و غير بدني مي گردد.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  علاقمندی به درس 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با علاقمندی به درس 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  علاقمندی به درس 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با علاقمندی به درس 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  علاقمندی به درس 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با علاقمندی به درس 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با علاقمندی به درس 

نتیجه گیری در رابطه با علاقمندی به درس

پیشنهادات در رابطه با علاقمندی به درس

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با علاقمندی به درس 

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی معلم اول ابتدایی و دریافت دانلود اقدام پژوهی معلم دوره­ ی دبستان از لینک خرید استفاده نمایید.