نمونه اقدام پژوهی معاون پرورشی آموزشگاه با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان را به برنامه صبحگاهی علاقمند کنم

نمونه اقدام پژوهی معاون پرورشی آموزشگاه

نمونه اقدام پژوهی معاون پرورشی آموزشگاه با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان را به برنامه صبحگاهی علاقمند کنم در قالب ورد و قابل ویرایش

نمونه اقدام پژوهی معاون پرورشی آموزشگاه با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان را به برنامه صبحگاهی علاقمند کنم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معاون پرورشی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

مدرسه اگر ایستا، غم زده و میرنده باشد دانش آموزان به جای نشاط و طراوت و شادابی، انزجار و به جای مهربانی و عشق ورزی، حسادت و کینه توزی را می آموزند.

در مدرسه پویا، امید به زندگی، موفقیت و کنجکاوی، شادی و طراوت تحصیلی، برانگیزنده و تحقیق دهنده استعدادها و نیازهای فطری و مقتضیات آتی دانش آموزان است.

مدرسه باید ضمن آموزشی علوم تجربی، مفاهیم ریاضی، زبان و علوم اجتماعی، کوشش جهت داری نیز برای ایجاد فرصت های علمی تعریف مهارت های زندگی و آموزشی آن به دانش آموزان فراهم کند و به طور کلی مهارت های لازم را برای داشتن یک زندگی موفقیت آمیز به دانش آموزان یاد بدهد.

در مدارس مدرن مهارت در حل مسئله ، مهارت در تصمیم گیری درست مهارت در طرح هدف های واقع بینانه زندگی مهارت در تفکر انتقادی و خلاق و مهارت در برقراری ارتباطات انسانی از جمله مهارت هایی اند که زیاد به آن توجه شده.

تیترهایی که در این نمونه اقدام پژوهی معاون پرورشی آموزشگاه وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  برنامه صبحگاهی

پیشگفتار در رابطه با  برنامه صبحگاهی 

مقدمه  موضوع در رابطه با برنامه صبحگاهی 

شناسایی مسئله در رابطه با  برنامه صبحگاهی 

توصیف وضع موجود

اينجانب … … آموزشگاه … شهرستان .. مدت .. سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم .در سال تحصیلی اخیر تصمیم گرفتم توجه و بررسی خود را روی این موضوع متمرکز نمایم.

مدرسه کارکردهای زیادی در جامعه دارد، یکی از مهم ترین آنها کارکرد تربیتی و پرورشی می باشد. که بر عهده مربیان و معلمین می باشد و در بستر مدرسه  صورت میگیرد برای این منظور موقعیت های متعددی را می توانیم در نظر بگیریم  با توجه به آن موقعیت ها ، دانش آموزان تحت تعلیم و تربیت قرار می گیرند. منظور از تعلیم و تربیت نه شکل سنتی آن، بلکه منظور آماده سازی شرایطی است که طبق آن دانش آموزان بتواند آزادانه دست به انتخاب بزنند.یکی از موقعیت هایی که مدرسه فرصت دارد تا مطالب متنوعی را به دانش آموزان ارائه دهد، مراسم صبحگاهی است.در این مراسم حس هویت ملی و مذهبی مورد تاکید است.

مجریان از بین دانش آموزانی که ترجیحاً از تشکل های دانش آموزی می باشند انتخاب می شوند. اگر چه برخی مدارس اصرار ندارند که حتماً باید مراسم آغازین در قالب تشکل های دانش آموزی اجرا شود بلکه برخی مدارس اصلاً تشکل های دانش آموزی ندارند چون نسبت به آن یا بی اعتقادند یا اراده سازمان دهی دانش آموزان را ندارند.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  برنامه صبحگاهی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با برنامه صبحگاهی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  برنامه صبحگاهی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با برنامه صبحگاهی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  برنامه صبحگاهی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با برنامه صبحگاهی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با برنامه صبحگاهی 

نتیجه گیری در رابطه با برنامه صبحگاهی

پیشنهادات در رابطه با برنامه صبحگاهی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با برنامه صبحگاهی 

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی معاون پرورشی آموزشگاه و دریافت اقدام پژوهی معاونت پرورشی از لینک خرید استفاده نمایید.