نمونه اقدام پژوهی معاون آموزشی مدارس :رفتار های نابهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموز

نمونه اقدام پژوهی معاون آموزشی مدارس

.نمونه اقدام پژوهی معاون آموزشی : رفتار های نابهنجار، منفعلانه و توهین آمیز

نمونه اقدام پژوهی معاون آموزشی مدارس با موضوع چگونه توانستم رفتار های نابهنجار، منفعلانه و توهین آمیز بهرام را کنترل نمایم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معاون آموزشی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

پرخاشگري واكنش كلي نسبت به ناكامي است هرچند افراد هميشه پاسخهاي پرخاشگرانه آشكار از خود نشان نمي دهند وآن ها را در وجود خود سركوب مي كنند. مثلا پسري كه  به وسيله يكي از همكلاسان خود مورد اهانت قرار گرفته غالبا به طور فيزيكي به او حمله ور مي شود.وفحش وناسزا ، زدوخوردها ودعوا هاي حياط مدرسه، خود نشانه هايي ازاين پرخاشگريهاست.كارن هورني روانشناس معروف معتقد است كه سركوب همه احساسات پرخاشگرانه وخصمانه از نقطه نظر سلامت  روان بسيار بد وگاه خطر ناك است زيرا سركوب چنين احساساتي سر انجام به اضطراب و واكنشهاي عصبي مي انجامد  بنابراين پيشنهاد مي كند كه انسان بايد گهگاه احساسات خصمانه خويش را ابراز كند  تااز شدت فشار دروني جلوگيري به عمل آيد.

تیترهایی که در این نمونه اقدام پژوهی معاون آموزشی مدارس وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  رفتار نابهنجار

پیشگفتار در رابطه با  رفتار نابهنجار 

مقدمه  موضوع در رابطه با رفتار نابهنجار 

شناسایی مسئله در رابطه با  رفتار نابهنجار 

توصیف وضع موجود

اینجانب … ، دارای مدرک لیسانس ….. ، مدت ……… سال است که مشغول خدمت در نظام تعلیم و تربیت این مرزو بوم هستم . در حال حاضر پست سازمانی من معاونت آموزشی آموزشگاه …… .  شهرستان …….می باشد

در كلاس سوم اين آموزشگاه دانش آموزي دارم بنام بهرام كه باتوجه به اينكه از نظر درسي  مشكلي ندارد  اما هنگامي كه درگروه قرار مي گيرد.  بادوستانش  درگير مي شود  واز الفاظ ركيك ونا متعارف(فحش دادن به پدر ومادر دانش اموزان )  استفاده مي كند  كه اين عمل او باعث  رنجش وناراحتي دوستانش مي شود . من بارها با او صحبت كرده ام  ودليل  اين رفتار را از او سوال كر ده ام  واو هر بار جوابي  مي دهد  يك بار مي گويد دست خودم نيست   يا مي گويد نمي توانم ومن اورا بار ها راهنمايي كرده ام اما باز هم  این رفتار را از خود نشان مي دهد  واين عمل او  باعث  شده  كه بد نبال پيدا كردن  دلايل  اين رفتار او باشم   تا بتوانم آنرا شناسايي و بر طرف كنم

اين موضوع را  با مدير  وساير همكاران درميان گذاشتم  تانظر آنان را درمورد رفتار اين دانش آموزبدانم دفتر انضباطي مدرسه راهم  بررسي كردم .  كه چرا  اين دانش آموز از اين الفاظ   استفاده مي كندو اين مسئله براي من به وجود آمد كه  من به عنوان يك معلم  چگونه مي توانم  اين رفتارپرخاشگري (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) را در دانش آموزم  برطرف كنم؟

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  رفتار نابهنجار 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با رفتار نابهنجار 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  رفتار نابهنجار 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با رفتار نابهنجار 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  رفتار نابهنجار 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با رفتار نابهنجار 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با رفتار نابهنجار 

نتیجه گیری در رابطه با رفتار نابهنجار

پیشنهادات در رابطه با رفتار نابهنجار

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با رفتار نابهنجار 

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی معاون آموزشی مدارس و دریافت اقدام پژوهی معاون آموزشی از لینک خرید استفاده نمایید.