اقدام پژوهی معاون آموزشی ابتدایی با موضوع پرخاشگری

اقدام پژوهی معاون آموزشی ابتدایی

نمونه اقدام پژوهی معاون آموزشی ابتدایی

نمونه اقدام پژوهی معاون آموزشی ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکل پرخاشگری دانش آموز احمد را در آموزشگاه کنترل کنم

در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معاون آموزشی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

خشونت دانش آموز بستگی به عوامل زیادی دارد و صرفا نمی‌توان تقصیر اصلی این مشكل را متوجه یك عامل كرد. عوامل ارثی، محیطی و زیست شناختی و نیز عوامل هورمونی تاثیرات پیچیده‌ای دارند كه هر كدام می‌توانند منجر به بروز رفتارهای پرخاشگرانه شوند. اما در این میان خانواده می‌تواند با نقش موثر خود، موجبات آرامش و كنترل خشم و یا تشدید خشونت دانش آموز شود. رفتار نامطلوب و پرخاشگري نوعي هيجان و واکنش رواني است که طي آن فرد به طور ناخود آگاه فشار هاي ناشي از محروميت ها و ناکامي هاي خود را به صورت واکنش هاي حمله، تجاوز، رفتارهاي کينه توزانه و پرخاشگرانه نشان مي دهد. پرخاشگري به عنوان مشکل بهداشت عمومي مطرح است و شناخت عوامل موثر بر آن نقش مهمي در پيشگيري و حل آن دارد. اما در هر حال جدای از آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی دیگری كه خشونت برای او به همراه می‌آورد، اغلب پرخاشگری باعث حذف آنها از جمع می‌شود كه این امر نیز مسائل اجتماعی دیگری نیز به دنبال خواهد داشت.

یكی از عوامل مهم بروز خشونت در دانش آموزان الگو سازی است. دانش آموزان تمایل دارند از افرادی كه دوستشان دارند الگوبرداری رفتاری كنند. به همین علت از پدر یا مادر و در سنین بالاتر از هنرپیشه‌های تلویزیون و یا امثال آنها الگو می‌گیرند و طبیعی است كه الگوهای خشن،  او را به تقلید خشونت دعوت می‌كند.

تیترهایی که در این نمونه اقدام پژوهی معاون آموزشی ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  پرخاشگری

پیشگفتار در رابطه با  پرخاشگری 

مقدمه  موضوع در رابطه با پرخاشگری 

شناسایی مسئله در رابطه با  پرخاشگری 

توصیف وضع موجود

اینجانب … .معاون آموزشی آموزشگاه ….) شهرستان .. هستم و مدت … سال است که در آموزش و پرورش خدمت می کنم. در این آموزشگاه اولیا ازلحاظ سطح سواد بالا می باشندوازنظراقتصادی نیز درحدمتوسط هستند ویکی ازعوامل مخل درامرتدریس ویادگیری سایرفراگیران درکلاس درس ومحیط مدرسه دانش آموزی به نام احمدرضا .ق می باشد که دچارمشکل رفتاری وبرقراری ارتباط با همکلاسیها ودبیران است واز سال های  تحصیلی  گذشته همکاران دیگربا آگاهی از مشکل دانش آموز درجهت رفع وبرطرف کردن عوامل ایجادوبروز مشکل راه حل هایی راارائه نموده اندکه متاسفانه  به دلیل ناکافی بودن اقدامات هیچگونه تغییری ایجادنگردیده است امسال من ازشروع سال تحصیلی این رفتاررامورد مطالعه قراردادم وبه نتایج مثبتی نیز تاکنون رسیده ام .

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  پرخاشگری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با پرخاشگری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  پرخاشگری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با پرخاشگری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  پرخاشگری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با پرخاشگری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با پرخاشگری 

نتیجه گیری در رابطه با پرخاشگری

پیشنهادات در رابطه با پرخاشگری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با پرخاشگری 

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی معاون آموزشی ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی معاون آموزشی از لینک خرید استفاده نمایید.