نمونه اقدام پژوهی دبیران مطالعات اجتماعی با موضوع چگونه میتوان دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را شناسایی کرد و به او در درس خواندن کمک کرد

نمونه اقدام پژوهی دبیران مطالعات اجتماعی

نمونه اقدام پژوهی دبیران مطالعات اجتماعی چگونه میتوان دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را در درس خواندن کمک کرد در قالب ورد

نمونه اقدام پژوهی دبیران مطالعات اجتماعی با موضوع چگونه میتوان دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را شناسایی کرد و به او در درس خواندن کمک کرد

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

طبق آمارهای بین المللی، حدود 10% دانش آموزان مدارس به علل مختلف از مشکلات رفتاری رنج می برند و این مشکلات گاه برنامه آموزشی یا کل فعالیتهای یک کلاس را مختل می کند. شناخت مشکلات این گروه از کودکان و نوجوانان و تدارک کمک های لازم برای آنها به پیشبرد اهداف آموزش و پرورش در زمینه رشد همه جانبه دانش آموزان کمک می کند .

در این بین دانش آموزانی وجود دارند که  نمي تواند حتي براي دقايقي آرام نشسته و به سخنان آموزگار يا والدينش گوش فرادهد. وسايل بازي و سرگرمي تنها براي مدتي او را سرگرم می کند و پس از مدت كوتاهي ناآرام و بي قرار چيز تازه اي را جست وجو مي كند. اين كودك، نياز به تنبيه ندارد؛ بلكه تنها به كمك همه براي بازيافتن آرامش خويش دارد. چرا كه مبتلا به «بيش فعالي» بوده و اين عارضه او را بازيگوش، بي دقت، ناآرام، حواس پرت و… كرده است.

تیترهایی که در این نمونه اقدام پژوهی دبیران مطالعات اجتماعی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  بیش فعالی

پیشگفتار در رابطه با  بیش فعالی 

مقدمه  موضوع در رابطه با بیش فعالی 

شناسایی مسئله در رابطه با  بیش فعالی 

توصیف وضع موجود

اینجانب       دارای مدرک لیسانس مطالعات اجتماعی ، مدت           است که در آموزش و پرورش مشغول به خدمت هستم . در سال جاری نیز در آموزشگاه       بعنوان دبیر علوم اجتماعی مشغول هستم.در این کلاس طیف گوناگونی از بچه ها با خصوصیات متفاوت اخلاقی و تحصیلی قرار دارند یکی از دانش آموزان که در ردیف آخر کلاس می نشیند در بیشتر اوقات به جای توجه به درس توجه خودش رابیشتر به مسائل حاشیه معطوف میکند ، مواردی چون ؛ جابه جا شدن روي نيمكت، صحبت با نفر كناري، پشت سري و…، ايجاد صدا مانند ضرب گرفتن روي ميز يا جاميز، ساييدن كف پا به زمين، نقاشي كردن روي ميز، دفتر، كتاب و… دانش آموز مذکور علاوه بر عدم یادگیری مطالب درسی حواس دیگر دانش آموزان را پرت می کند و مانع یادگیری آنها می شود ، من از آنجایی که این مشکل را جدی میبینم و علاقه ی زیادی به شناخت این دانش آموزان که به نظر فعالیت آنها بیش از دانش آموزان دیگر به چشم می آمد  ، داشتم ، برانشدم که موضوع پژوهش خود را چگونه میتوان دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را شناسایی کرد و به او در درس خواندن کمک کرد؟   انتخاب کنم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  بیش فعالی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با بیش فعالی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  بیش فعالی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با بیش فعالی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  بیش فعالی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با بیش فعالی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با بیش فعالی 

نتیجه گیری در رابطه با بیش فعالی

پیشنهادات در رابطه با بیش فعالی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با بیش فعالی 

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی دبیران مطالعات اجتماعیو دریافت اقدام پژوهی  دبیر مطالعات از لینک خرید استفاده نمایید.