نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی با موضوع چگونه توانستم به تربیت جنسی و اخلاقی در دانش آموزانم بپردازم و آنها را از آسیب های اجتماعی ناشی از این پدیده دور کنم دقیق و کامل در قالب ورد

نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی

نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی چگونه توانستم به تربیت  جنسی و اخلاقی بپردازم و آنها را از آسیب های اجتماعی ناشی از این پدیده دور کنم  در قالب ورد

نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی با موضوع چگونه توانستم به تربیت  جنسی و اخلاقی در  دانش آموزانم بپردازم و آنها را از آسیب های اجتماعی ناشی از این پدیده دور کنم دقیق و کامل در قالب ورد

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

تشکیل گروه نقاد اعتبار بخشی در پژوهش

انتخاب راه حل ها نکته بسیار مهم و کلیدی اعتبار در پژوهش می باشد و ان تأیید یافته هات از اقدامات پیشنهادی پژوهشگر است . در یک پژوهش معتبر ، بسیار حیایت است که راه حل های انتخاب پزوهشگر از بطن مراحل مهم پزوهش و اطلاعات حاصل از انها برخواسته باشد . تطابق راه حل های انتخابی با انچه در پیشینه پژوهش و جمع اوری شواهد و تحلیلو فسیر انها به دست امده است مهمترین عامل اعتبار پژوهشی برای مخاطبان در این مرحله از پژوهش است .

گروه نقاد شامل : ( دوستان ، همکاران ، مشاوران ، متخصصان و کارشناسان ) می شود که در بخش های مختلف جهت اعتبار بخشی به پژوهش از دیدگاه و نظرات انها استفاده می شود .

تشکیل گروه نقاد و تلاش اقدام پژوه برای توصیف فرآیند معتبرسازی یافته ها و نتایج حاصل از ان به بهترین شکل ، اساسی ترین راه اعتبار بخشی به اقدام پژوهی هستند .

تیترهایی که در این نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  تربیت جنسی

پیشگفتار در رابطه با  تربیت جنسی 

مقدمه  موضوع در رابطه با تربیت جنسی 

شناسایی مسئله در رابطه با  تربیت جنسی 

توصیف وضع موجود

اینجانب ….. آموزشگاه ……….. شهرستان ………. می باشم. بنده در حدود ……. سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت هستم. بنده در رشته ………… دارم. و هم اکنون در کلاس ………. با ……… نفر دانش آموز سر و کار دارم. در آموزشگاه من آنچنان که می بایست از یک مدرسه انتظار داشت، دانش آموزان علاقه ای به فراگرفتن فرایض دینی از خود نشان نمی دادند و با اینکه نسبت به دانش آموزان دیگر مدارس از وضعیت اخلاقی خوبی برخوردار بودند ، باز هم بازیگوشی می کردند و در هنگام ارئه مطالب آموزشی تربیتی تمر کز افکار نداشتند  با توجه به دختر بودن داتش آموزان کلاسم و پایین بودن سنشان [کلاس دوم ابتدایی] صحبت در مورد دوست پسر داشتن ومسائل جنسی بسیار زود و پیش از موعد است .

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  تربیت جنسی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با تربیت جنسی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  تربیت جنسی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با تربیت جنسی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  تربیت جنسی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با تربیت جنسی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با تربیت جنسی 

نتیجه گیری در رابطه با تربیت جنسی

پیشنهادات در رابطه با تربیت جنسی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با تربیت جنسی 

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی و دریافت دانلود اقدام پژوهی معلم دبستان از لینک خرید استفاده نمایید.