مقدمه ای درباره شهدا با موضوع شهید محمد حسین بهشتی بهترین و کاملترین نمونه های موجود

مقدمه ای درباره شهدا با موضوع شهید محمد حسین بهشتی بهترین و کاملترین نمونه های موجود برای استفاده پژوهشگران محترم در قالب ورد و قابل ویرایش در 15  صفحه

مقدمه ای درباره شهدا با موضوع شهید محمد حسین بهشتی بهترین مقاله تحقیقاتی شهید پژوهی است که توسط معلمان پژوهنــــــــــــــــده طراحی و تدوین گردیده است. و نکته ای که می بایست ذکر کنیم این است که معلمان پژوهنــــــــــــــــده بهترین و قوی ترین گزینه در رابطه  مقدمه ای درباره شهدا می باشد که مطالب در این وبگاه توسط تیم تخصصی معلمان طراحی و تنظیم می شود. شما فرهنگیان عزیز و محترم می توانید علاوه بر نمونه های موجود در این سایت پیرامون مقدمه ای درباره شهدا از سایر مطالب سایت نیز در زمینه سرگذشت پژوهی استفاده های لازم را ببرید.

نکته ای که قابل ذکر است اینکه تمامی نکات مورد نظر و لازم در مقدمه ای درباره شهدا رعایت شده اند و عزیزان می توانند به عنوان الگوهایی موثر از آنها بهره بگیرند. می توان گفت برای استفاده کامل از منابع سرگذشت پژوهی گروه تخصصی معلمان پژوهنــــــــــــــــده علاوه بر اقدام به تهیه مقدمه ای درباره شهدا تعداد قابل توجهی از فایل های پژوهشی نموده است. امیدواریم که این منابع بتوانند کمک شایانی در راستای فرهنگ تحقیق و پژوهش در کشور ایجاد کنند.

سید محمد حسینی بهشتی (زادهٔ ۲ آبان ۱۳۰۷ در محلهٔ لُنبان اصفهان — درگذشتهٔ ۷ تیر ۱۳۶۰ در تهران) که در ایران از او به شهید بهشتی نیز یاد می‌شود، سیاست‌مدار و فقیه ایرانی و اولین رئیس دیوان عالی کشور پس از انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷، اولین دبیرکل حزب جمهوری اسلامی و نایب رئیس مجلس خبرگان قانون اساسی بود.

نام کامل : سید محمد حسینی بهشتی

معروف به : شهید بهشتی

زادروز : ۲ آبان ۱۳۰۷

زادگاه : لُنبان اصفهان، ایران

تاریخ مرگ : ۷ تیر ۱۳۶۰

محل مرگ : تهران، ایران

همسر(ان) : عزت‌الشریعه مدرس مطلق

فرزندان : علیرضا، محمدرضا، ملوک‌السادات، محبوبه‌سادات

دین : اسلام، شیعه

حزب سیاسی : حزب جمهوری اسلامی

سمت : دبیرکل حزب جمهوری اسلامی

سمت‌های پیشین : رئیس دیوان عالی کشور – نایب رئیس مجلس خبرگان قانون اساسی – رئیس قوه قضائیه ایران

برای دریافت و دانلود مقدمه ای درباره شهدا می توانید از همین جا اقدام نمایید.