دانلود اقدام پژوهی دانش آموز بیش فعال با موضوع حل مشکل بیش فعالی دانش آموز ابتدایی

اقدام پژوهی در مورد بیش فعالی دانش آموز ابتدایی

اقدام پژوهی دانش آموز بیش فعال

جدیدترین نسخه اقدام پژوهی دانش آموز بیش فعال تدوین شده توسط معلم پژوهنده در سال 1402 + دانلود = کودکان بیش فعال یکی از رایج ترین مشکلات دانش آموزان ابتدایی میباشد . این فایل اقدام پژوهی در مورد بیش فعالی دانش آموز ابتدایی از زاویه ای تازه و مبتنی بر منابع جدیدالتالیف در سال 1402 اقدام به بررسی و واکاوی مشکلات مرتبط با دانش آموزان و کودکان بش فعال در دوره آموزشی ابتدایی نموده است .

شما همینک میتوانید از سایت معلمان پژوهنده این نمونه اقدام پژوهی دانش آموز بیش فعال را دانلود و استفاده نمایید. استدعا داریم در صورتی که این فایل را دریافت کردید نظرتان در مورد کیفیت تدوین و پژوهش حاضر را از طریق ارسال کدهای زیر برای ما بفرستید .

این نمونه اقدام پژوهی در فرمت فایل قابل ویرایش ورد و در 36 صفحه میباشد و در سال 1402 تدوین و تنظیم شده است .

دانلود پژوهش در مورد دانش آموز بیش فعال در دوره ابتدایی

دانلود اقدام پژوهی دانش آموز بیش فعال دوره ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه دبستان را برطرف نمایم دقیق و کامل در قالب ورد

کیفیت عالی .. کد روبرو را ارسال کنید  2605-1

کیفیت متوسط  … کد روبرو را بفرستید  2605-2

کیفیت ضعیف  … کد روبرو را بفرستید  2605-3

اقدام پژوهی در مورد دانش آموز بیش فعال در دوره ابتدایی

در ادامه بخش هایی از مقدمه فایل اقدام پژوهی در مورد دانش آموز بیش فعال ابتدایی را مشاهده میکنید .

اقدام پژوهی در مورد بیش فعالی دانش آموز ابتدایی

از آنجا که مسأله اخلاق و تربیت از نظر اجتماعی و آموزشی و از دیدگاه دین مبین اسلام بسیار مورد اهمیت می باشد و اینجانب نیز نسبت به این موضوع حساسیت خاص خصوصاً در زمینه ی دانش آموزان داشته ام . پس از آغاز سال تحصيلي و ورود به کلاس يكي از دانش آموزان را را از نظر نظم و انضباط  ضعیف و کم انگیزه دیدم و برخی کارهای غیر هنجار از جمله بیش فعالی ، بی انگیزگی در یادگیری و بی حوصلگی در تحمل کلاس عصبانیت،درگیری با بچه ها را در مورد او مشاهده می نمودم. ، بر آن شدم تا منشأ این مشکلات را پیدا کنم.

در این راه از راه های متفاوتی استفاده کردم و اقداماتی انجام دادم گرفتن آزمون هایی در زمان وضع نامطلوب و مطلوب، گرفتن نظر همكلاسي هايش در هر دو شرایط، نظرخواهی از همکاران و مدیریت به طریقه پرسشنامه در رابطه با این موضوع، و کمک گرفتن از والدین این دانش آموز و با توجه به شواهد موجود و وقت اندکی که در این راه در اختیار داشتم شروع به کار کردم برای اعتباریابی این پروژه از وجود همکاران، دانش آموزان، اولیاء بهره بردم.

اقدام پژوهی در باره دانش آموز بیش فعال ابتدایی

شیطنت و سر به هوایی از خصوصیات دوران کودکی است. کودکان اغلب پرتحرک اند و به سختی به نظم تن در می دهند. تصور کنید فرزندتان چنان بازیگوش باشد که قادر به کنترل وی نباشید و هر چه به او بیشتر آموزش می دهید کمتر یاد می گیرد. این کابوس را تحت عنوان «اختلال بیش فعالی – کم توجهی» نامگذاری کرده اند.

دکتر «هریش هافمن» نخستین کسی بود که این اختلال را توصیف کرد. در سال 1845 زمانی که پسرش 3 سال داشت برای او کتاب مصوری تالیف کرد که درباره کودکان و رفتار آنان بود.

در این کتاب داستانی بود به نام (فیلیپ ناآرام)، که در واقع اولین توصیف واقعی از پسربچه ای مبتلا به اختلال بیش فعالی و کم توجهی است.

این اختلال از اختلالات رایج و شناخته شده در دوران کودکی است که تا سنین بالا ادامه دارد.

عناوین و تیترهای کلی اقدام پژوهی در باره دانش آموز بیش فعال

تیترهایی که در این دانلود اقدام پژوهی در باره بیش فعالی دانش آموز وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با دانش آموز بیش فعال

پیشگفتار در رابطه با  بیش فعالی دانش آموز

مقدمه  موضوع در رابطه با بیش فعالی 

شناسایی مسئله در رابطه با  بیش فعالی 

توصیف وضع موجود در شروع پژوهش در مورد مشکل بیش فعال بودن دانش آموز

در شروع این پژوهش در سالتحصیلی 1402-1401 اینجانب …. که حدودا ……. سال سابقه فعالیت در امر حساس و مقدس معلمی در دوره ابتدایی دارم خیلی تلاش کردم یکی از دانش آموزان ویژه کلاسم را به گونه ای مدیریت کنم تا بیش فعال بودنش سبب بروز مشکلاتی در امر تدریس بنده و یادگیری دانش آموزان دیگر نگذارد ولی موفقیت چندانی حاصل نشد و در اواسط سالتحصیلی تصمیم گرفتم این مشکل را بصورت ریشه ای و اصولی در این دانش آموز حل یا کاهش دهم .

دانش آموز مورد اشاره ……….. نام داشته و از نظر خانوادگی والدینی نسبتا متمول و با سواد بالایی داشت . ………. با دوستانش درگیر می شد و تمرکز درسی نداشت و در درس بسیار ضعیف است دانش آموزان هم كلاسي اش از رفتار هاي او به ستوه آمده بودند و به رفتار او اعتراض داشتند.

گردآوری شواهد, تحلیل, انتخاب روش , ارزشیابی و نتایج این اقدام پژوهی برای حل مشکل بیش فعال بودن دانش آموز

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  بیش فعالی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با بیش فعالی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  بیش فعالی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با بیش فعالی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  بیش فعالی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با بیش فعالی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با بیش فعالی 

نتیجه گیری در رابطه با بیش فعالی

پیشنهادات در رابطه با بیش فعالی

منابع و ماخذ اقدام پژوهی بیش فعالی 

برای دانلود دانلود اقدام پژوهی بیش فعالی دانش آموز ابتدایی و دریافت دانلود اقدام پژوهی معلم دوره ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

دسترسی به برخی از منابع و مقالات لاتین

در ادامه لینک دسرسی به برخی از منابع به زبان لاتین را میبینید.

لینک منبع لاتین

مشکلات کودکان در دوره ابتدایی

اقدام پژوهی رایگان pdf

❶140【فایل word 🔵】