دانلود اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی با موضوع چگونه دانش آموزان خود را با نماز آشنا کنیم

دانلود اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی

دانلود اقدام پژوهی با موضوع نماز

دانلود اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی با موضوع چگونه دانش آموزان خود را با نماز آشنا کنیم نمونه ای دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش

 معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

تشويق برخلاف تنبيه كه از عوامل باز دارنده است از عوامل وادار كننده است وبه انسان نيرو وانرژي مي‌دهد.فردي كه تشويق مي‌شود از كار خود احساس رضايت مي‌كند وهمين احساس رضايت جلوي خستگي و بي‌ميلي او را مي‌گيرد . البته بعضي از افراد آنقدر به هدف‌هاي خود مومن هستند كه نيازي نيست كسي آنها را تشويق كند وخود مشوق خويش هستند اما همه افراد اين طور نيستند بخصوص کودکان براي  رسيدن به هدف هاي خود نياز به تشويق دارند.به‌ طور كلي بشارت يكي از وظايف پيامبران است يك رهبر ديني به وسيله تشويق مي تواند افراد را در تمامي جنبه هاي ديني به حركت وتكاپو وادار نمايد.

قرآن كريم در آيه 56سوره انفال گوشزدمي‌نمايد كه تشويق انسان را بزرگ مي‌كند وبه او نيرو مي‌دهد.

با توجه به اهميت و تأثير نماز جماعت در بهداشت رواني،روحي،فردي،اجتماعي وتأثير تشويق در برانگيختن افراد به فضايل اخلاقي بخصوص اقامه نماز به صورت جماعت در مدرسه لازم است تا تحقيقي در زمينه تشويق و ترغيب کودکان به نماز جماعت انجام شود ونتايج اين تحقيق مورد استفاده برنامه‌ريزان آموزشي وپرورشي،اوليا ومربيان وساير دست‌اندر كاران مدرسه قرار گيرد.

تیترهایی که در این دانلود اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  معنی نماز

پیشگفتار در رابطه با  معنی نماز

مقدمه  موضوع در رابطه با معنی نماز 

شناسایی مسئله در رابطه با  معنی نماز

توصیف وضع موجود

این جانب … مدت ….سال است كه در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم.بنده در رشته …………. دارای ………. هستم و در پایه …. مقطع …. آموزشگاه ………. با دانش آموزان سر و کار دارم. در آموزشگاه فوق بعضي این دانش آموزان با انگیزه زيادي در نماز جماعت مدرسه شرکت  نمی کنند ، برخی از آن ها در زمان برگزاری نماز در کلاس می مانند یا در گوشه ای ازحیاط مدرسه به بازی مشغول می شوند ، برخی دیگر بدون وضو درنماز حاضر می شوند ، بیشتر آن ها درحین برگزاری نماز جماعت با یکدیگر صحبت می کنند ، عده ای از آن ها مهر یکدیگر را به کناری می اندازند ، برخی با یکدیگر شوخی کرده وبا صدای بلند می خندند ، حتی دربعضی موارد باهم شوخی یا دعوا نیز می کردند با توجه به این که قبل ازشروع نماز دقایقی را جهت آموزش نماز و مقررات مربوطه اختصاص می دادم وهمچنین در خصوص فضایل نماز صحبت می کردم بازهم بیشتر دانش آموزان نسبت به نماز بی توجه بوده و با بی میلی درنماز شرکت کرده ونظم نماز را برهم می زدند ؛ از این رو تصمیم گرفتم به طور علمی به رفع این مشکل بپردازم .

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  معنی نماز

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با معنی نماز

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  معنی نماز 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با معنی نماز

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  معنی نماز

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با معنی نماز 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با معنی نماز

نتیجه گیری در رابطه با معنی نماز

پیشنهادات در رابطه با معنی نماز

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با معنی نماز

برای دانلود دانلود اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.