اقدام پژوهی گستاخی با موضوع بررسی علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم

اقدام پژوهی گستاخی

اقدام پژوهی گستاخی با موضوع بررسی علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم نمونه ای دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی گستاخی با موضوع بررسی علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم متوسطه  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

پس از بررسی موضوع و بهره گیری از کمک های استادانه یک روانشناس به این باور رسیدم که هر جا که لازم است والدین یا معلم باید تلاش فرزند یا دانش آموز را برای جلب توجه، نادیده گرفته و در عوض رفتار مثبت فرد را که به منظور جلب توجه انجام نمی گیرد، مورد توجه و تشویق قرار دهند .

البته نادیده گرفتن رفتارهای نا درست ،رفتار کافی و موثری نیست ، چرا که گاهی به تشدید آن رفتار نا مطلوب و یا حتی تمسک به رفتارهایی مانند قدرت نمایی می انجامد .

می دانستم که تلاش یک نوجوان برای جلب توجه، یک رفتار جهت دار یا هدف دار است و اگر بتوان با مثبت نگری، هنگام رفتار نادرست، به مورد مثبتی از خصوصیات فردی وی اشاره کرد نوعی شرطی سازی درونی به جریان می افتد و نوجوان با رسیدن به این که ” من هم مطرح هستم ” به آرامش می رسد .تلقین اینکه “تو خوب هستی” باعث خوب شدن می شود .

 

تیترهایی که در این اقدام پژوهی گستاخی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  گستاخی

پیشگفتار در رابطه با  گستاخی 

مقدمه  موضوع در رابطه با گستاخی 

شناسایی مسئله در رابطه با  گستاخی 

توصیف وضع موجود

من معلم هستم ، عضوی از خانواده بزرگ مدرسان که آنچه از علم و دانش اندوخته اند ، بی چشم داشت در طبق اخلاص نهاده و به جوانانی که روزی سکان دار کشتی اداره کشور خواهند شد می آموزند .

در سایه سالها تجربه، بارها و بارها شاهد دانش آموزانی بودم که نابسامانی های روحی و روانی نشات گرفته از دوران کودکی و یا مشکلات عاطفی و خانوادگی حال حاضر ، آنچنان آنها را عاصی و یاغی کرده که هر گونه چاره اندیشی جهت برقراری ارتباط با آنها را بی اثر می کند .

مرکز نظر سنجی ” گالوپ “۱ که به ارزیابی نگرش مردم نسبت به وضعیت مدارس می پردازد ، از دو دهه قبل همواره بی انضباطی را به عنوان  یکی از بزرگترین مشکلات مدارس عمومی دانسته و این مطلب را هر سال در شماره های سپتامبر نشریه ” فی دلتا کاپان ” ذکر کرده است . در واقع می توان گفت :

” در حال حاضر بی انضباطی به عنوان مشکل  درجه اول مدارس در آمده است .”

در دنیای امروز والدین از بچه ها گله مندند و از اینکه بچه ها توجهی به خواست آنها ندارند در عذابند . استادان و معلمان از بی توجهی دانشجویان و دانش آموزان به درس ناراحتند و گاهی از این که دانش آموزی علاوه بر کاهلی در یادگیری ، از حد خود خارج شده و گاهی رفتارهایی به دور از ادب از خود نشان می دهد به ستوه آمده ا ند .

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  گستاخی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با گستاخی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  گستاخی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با گستاخی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  گستاخی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با گستاخی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با گستاخی 

نتیجه گیری در رابطه با گستاخی

پیشنهادات در رابطه با گستاخی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با گستاخی 

برای دانلود اقدام پژوهی گستاخی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار متوسطه از لینک خرید استفاده نمایید.