اقدام پژوهی کلاس پنجم دبستان با موضوع چگونه توانستم طرح کیف در مدرسه را در کلاس پنجم دبستان اجرا کنم

اقدام پژوهی کلاس پنجم دبستان

اقدام پژوهی کلاس پنجم دبستان با موضوع چگونه توانستم طرح کیف در مدرسه را در کلاس پنجم دبستان اجرا کنم نمونه کامل و دقیق در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی کلاس پنجم دبستان با موضوع چگونه توانستم طرح کیف در مدرسه را در کلاس پنجم دبستان اجرا کنم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم پنجم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

مدرسه بدون كيف يكي از مفاهيمي است كه در كشورهاي توسعه يافته به عنوان راهبردي آموزشي در حال اجراست و نيز كشورهايي كه طي سالهاي اخير چرخش چرخ‌هاي توسعه دانش مضاعف بخشيده‌اند، اين سياست كلان آموزشي را با جديت دنبال مي‌كنند تا آنجا كه اكنون كشوري مانند تركيه مدرسه بدون كيف را ضميمه اين سياست آموزشي خود كرده است. در رشد و توسعه كشور نقش آموزش به ويژه آموزش ابتدايي بسيار مهم مي‌باشد و مي‌بايست جدي گرفته شود و براي امر مزبور مسولان و معلمان دلسوز و آگاه به صورت تخصصي تربيت شوند. در اين راستا بايد فضاي آموزشي زيبا براي اين مدارس طراحي كرد و مديريت آنها را به افراد آگاه و باتجربه سپرد.

اکثر اولیا نمی‌توانند در منزل با روشهای جدید تحصیلی به فرزندان خود آموزش دهند و مدرسه بدون کیف این امکان را پدید آورده است که دانش‌آموز در مدرسه با نظارت مربی و معلم خود به یادگیری و تمرین دروس بپردازد. البته خانواده‌ها می‌توانند در منزل با دانش‌آموز خود تمرین کنند ولی برای این کار اجباری وجود ندارد.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی کلاس پنجم دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  کیف در مدرسه

پیشگفتار در رابطه با  کیف در مدرسه 

مقدمه  موضوع در رابطه با کیف در مدرسه 

شناسایی مسئله در رابطه با  کیف در مدرسه 

توصیف وضع موجود

اینجانب …… ……….. آموزشگاه ………..شهرستان ……. هستم. بنده مدت …….. سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم. در کلاس من  ………… نفر دانش آموز وجود دارد که از لحاظ سطح علمی و فرهنگی در سطح بالایی قرار دارند. و امکانات خوبی در دسترس ایشان است. در سال تحصیلی اخیر در ابتدای سال تحصیلی پی بردم که دانش آموزان کلاس رغبت و نشاط کافی برای انجام تکالیف منزل   ندارند. این مسئله فکر مرا به خود مشغول نمود تا حدی که در جهت مشخص شدن این مسئله از طریق مشاهد ، مصاحبه ، آزمون و مطالعه اقدام نمودم که اولیای دانش آموزان اذعان به بی انگیزگی فرزندانشان در منزل داشتند و همچنین دیگر معلمان و دیگر عوامل اجرایی از بی رغبتی و بی حوصلگی دانش آموزان شکایت داشتند

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  کیف در مدرسه 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با کیف در مدرسه 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  کیف در مدرسه 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با کیف در مدرسه 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  کیف در مدرسه 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با کیف در مدرسه 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با کیف در مدرسه 

نتیجه گیری در رابطه با کیف در مدرسه

پیشنهادات در رابطه با کیف در مدرسه

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با کیف در مدرسه 

برای دانلود اقدام پژوهی کلاس پنجم دبستان و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.