اقدام پژوهی معلمان دوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم با مدیریت تکلیف شب و اجرای طرح کیف در مدرسه کیفیت آموزشی را در دانش آموزان پایه دوم ارتقا بخشم دقیق و کامل در قالب ورد

اقدام پژوهی معلمان دوم ابتدایی

اقدام پژوهی معلمان دوم ابتدایی چگونه توانستم با مدیریت تکلیف شب و اجرای  طرح کیف در مدرسه کیفیت آموزشی را در دانش آموزان پایه دوم ارتقا بخشم در قالب ورد

اقدام پژوهی معلمان دوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم با مدیریت تکلیف شب و اجرای  طرح کیف در مدرسه کیفیت آموزشی را در دانش آموزان پایه دوم ارتقا بخشم دقیق و کامل در قالب ورد

 معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم دوم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

دانش آموز محوری :

دانش آموز محوری نیز یکی از مفاهیم پایه‌ای نظام‌های آموزشی نوین است که در یک تعریف، این مفهوم هم در بحث مدرسه بدون کیف می‌گنجد به این معنا که امروزه دیگر نیازهای کودکان و همچنین نیازهایی که آنها در سالهای آتی در برخورد با مناسبات اجتماعی و زندگی فردی پیدا خواهند کرد، محور آموزش قرار می‌گیرد.

منظور از دانش‌آموز محوری جابه جایی با معلم محوری نیست، چرا که در نظام آموزشی به همان میزان که معلم محوری مخرب می‌تواند باشد، دانش‌آموز محوری هم مخرب است. معلم محوری در سالهای نه چندان دور آموزشی، خواست معلم و سلیقه او در نحوه آموزش و همچنین میزان دانش او را محور و معیار آموزش قرار می‌داد. پس از آن، عده‌ای فکر کردند که باید از این رویکرد گریخت و تا حد امکان به کودکان بها داد، ولی افراط در این موضوع هم این خطر را در پی داشت که تا حدودی منطق محوری و توجه به نیازهای واقعی دانش‌آموز از بین برود و بهانه‌های کودکانه را جایگزین آن کند، بنابراین در دانش‌آموز محوری این خواست کودکان نیست که سرنوشت آموزش را رقم می‌زند، بلکه شناخت از نیازهای اوست که در اولویت قرار می‌گیرد.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلمان دوم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  طرح کیف در مدرسه

پیشگفتار در رابطه با  طرح کیف در مدرسه 

مقدمه  موضوع در رابطه با طرح کیف در مدرسه 

شناسایی مسئله در رابطه با  طرح کیف در مدرسه 

توصیف وضع موجود

اینجانب ….. آموزگار پایه دوم  آموزشگاه  ……… هستم.  دانش آموزان من از لحاظ سطح علمی و فرهنگی در سطح بالایی قرار دارند. و امکانات خوبی در دسترس ایشان است. نام مدیر این آموزشگاه جناب  ….و معاونین …….. می باشند.  در سال تحصیلی اخیر در ابتدای سال تحصیلی پی بردم که دانش آموزان کلاس رغبت و نشاط کافی برای انجام تکالیف منزل ندارند. این مسئله فکر مرا به خود مشغول نمود تا حدی که در جهت مشخص شدن این مسئله از طریق مشاهد ، مصاحبه ، آزمون و مطالعه اقدام نمودم که اولیای دانش آموزان اذعان به بی انگیزگی فرزندانشان در منزل داشتند و همچنین دیگر معلمان و دیگر عوامل اجرایی از بی رغبتی و بی حوصلگی دانش آموزان شکایت داشتند. در مطالعاتی که در این زمینه داشتم دریافتم که اگر کلاسی    پویا ، شاداب و با نشاط می خواهم باید دانش آموزان از حالت منفعل به فعال درآیند و از حالت معلم محور به دانش آموز محوری حرکت نمایم. و در رابطه با تکالیف سنگین دانش آموزان چاره ای بیندیشم که دانش آموزان بتوانند بخشی یا همه تکالیف و فعالیت های خود را زیر نظر من انجام دهند.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  طرح کیف در مدرسه 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با طرح کیف در مدرسه 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  طرح کیف در مدرسه 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با طرح کیف در مدرسه 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  طرح کیف در مدرسه 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با طرح کیف در مدرسه 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با طرح کیف در مدرسه 

نتیجه گیری در رابطه با طرح کیف در مدرسه

پیشنهادات در رابطه با طرح کیف در مدرسه

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با طرح کیف در مدرسه 

برای دانلود اقدام پژوهی معلمان دوم ابتدایی و دریافت دانلود اقدام پژوهی معلم دوره ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.