اقدام پژوهی معلمان اول دبستان با موضوع استفاده از تکنولوژی مدرن برای بهبود خط دانش آموزان

اقدام پژوهی معلمان اول دبستان

اقدام پژوهی معلمان اول دبستان با موضوع خط دانش آموزان

اقدام پژوهی معلمان اول دبستان با موضوع چگونه می توانم بااستفاده از تکنولوژی مدرن خط دانش آموزانم رادرپایه اول بهبود بخشم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم اول ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

امروزه یکی از ابزارهای برقراری ارتباط با محیط بیرونی، دست نوشته یا خط است. بنابراین لازم است بشر با قواعد و اصول صحیح نگارش آشنا شود. در قرون اخیر با آمدن چاپ و نگارش کتب و مجلات با خط نسخ چاپی، خط اصیل و زیبای فارسی مورد کم لطفی قرار گرفته است و با مرور زمان به خوشنویسی به اندازه دروس دیگر اهمیت نمی دهند. از آنجا که خط خوش در روحیه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تاثیر دارد،در پژوهش حاضر ، با توجه به این اصل که کودک بیشتر به بازی علاقه مند است ، بد خطی دانش آموز اصلاح شده است . همچنین به صورت ریشه ای به مشکل پرداخته شده است ، نه این که متوسل به رو نویسی هایبی هدف و خسته کننده شود که در مواردی به تشدید مشکل منجر می شود .

این نوشتار شامل چندین بخش است که پس از بیان مسئله و ارائه ی شواهد و تحلیل داده ها ، راه حلهایی را بطور موقّت در نظر گرفته و سر انجام پس از گزینش روش مؤثّر با نظارت بر آن شواهدی دال بر بهبود مشکل ارائه کرده و پس از تأیید وضع مطلوب از جانب چند مرجع ، توصیه هایی شده است.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلمان اول دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  خط خوب

پیشگفتار در رابطه با  خط خوب 

مقدمه  موضوع در رابطه با خط خوب 

شناسایی مسئله در رابطه با  خط خوب 

توصیف وضع موجود

خط خوب یکی از مهارت‌هایی است که باید از سن کم به دانش‌آموزان آموخته شود درغیر این صورت بخشی از فرایند یاددهی و یادگیری دچار نقص خواهد شد. آموزش خط باید از خردسالی شروع شود زیرا پایدارتر خواهد بود. از این رو درک صحیح مکانیسم‌ها و عواملی که می‌توانند باعث مشکلات دست‌خط شوند ضروری به نظر می‌رسد. اینجانب ………………آموزگار پایه اول آموزشگاه…………………. مدت………. سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت می باشم.  در اوایل سالتحصیلی متوجه شدم که یکی از دانش آموزان نسبت به دیگر دانش آموزان دارای خطی نا زیبا و نا متناسب می باشد.با بررسی و نظارت بیشتر و تکالیف انجام شده در کلاس و اظهارات والدین وی  به فکر پژوهش برای رفع  مشکل نا رسا نویسی و بد خطی وی برآمدم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  خط خوب 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با خط خوب 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  خط خوب 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با خط خوب 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  خط خوب 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با خط خوب 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با خط خوب 

نتیجه گیری در رابطه با خط خوب

پیشنهادات در رابطه با خط خوب

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با خط خوب 

برای دانلود اقدام پژوهی معلمان اول دبستان و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.