اقدام پژوهی معاون پرورشی مقطع راهنمایی: آموزش و تبیین جنگ نرم وجنگ سرد به دانش آموزان

اقدام پژوهی معاون پرورشی مقطع راهنمایی

اقدام پژوهی معاون پرورشی مقطع راهنمایی

اقدام پژوهی معاون پرورشی مقطع راهنمایی با موضوع چگونه توانستم جنگ نرم وجنگ سرد را به دانش آموزان بياموزم

بانک فایل معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معاون پرورشی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

روحي و رواني جوانان نقش ويژه‏اي دارد، لذا ضروري است كه نظام تربيتي كشور، با در اختيار گذاشتن الگوهاي سازنده و متناسب با روحيه نوجوانان و جوانان، آنان را از گرايش به الگوهاي دروغين و ويرانگر بازدارند. نوجوانان و جوانان نيروهاي سازنده هر جامعه‏اي هستند؛ جامعه‏اي سالم و پويا است كه قشر نوجوان و جوان آن، از تربيت درست برخوردار باشد. دشمنان جامعه اسلامي، با فهم اين واقعيت، از سال‏ها پيش براي انحراف نسل جوان و در نهايت فلج كردن بنيان‏هاي اصلي جامعه برنامه‏ريزي كرده است. لذا بايد برنامه‏سازان فرهنگي كشور، با تمام توان اين معضل بزرگ كه آينده كشور را هدف تير زهرآگين خود قرار داده است، مقابله كنند. گرايش نوجوانان و جوانان به فرهنگ غرب، مي‏تواند عواقب و پيش آمدهايي مانند تأثيرگذاري بر بينش‏ها، نگرش‏ها، منش‏ها، رفتارهاي سياسي، اقتصادي و ديني به همراه داشته باشد.

اين بار دشمن با استفاده از روش‌هاي نرم‌افزاري فكري و تبليغي بر خلاف دوره قبل كه مردان را مورد حمله قرار داده بود قلب جامعه، يعني زنان و جوانان را هدف گرفت.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معاون پرورشی مقطع راهنمایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  جنگ نرم

پیشگفتار در رابطه با  جنگ نرم 

مقدمه  موضوع در رابطه با جنگ نرم 

شناسایی مسئله در رابطه با  جنگ نرم 

توصیف وضع موجود

اینجانب …………….آموزشگاه ……. شهرستان……… هستم. و مدت ….سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. پژوهش مورد نظر در کلاس ….  روي …… نفر از دانش آموزان   انجام گرفته است

گردآوری اطلاعات اغلب از طریق چهار روش میسر می شود. این چهار روش عبارتند از: مصاحبه، مشاهده، پرسش نامه و اسناد و ارقام. هر یک از این چهار روش کاربرد ها و ویژگی هایی دارند که لازم است اقدام پژوهان پیش از آغاز و اقدام به پژوهش با این روش ها آشنایی کافی را کسب کنند. این که چه روشی یا فنونی در اقدام پژوهی کاربرد دارد بستگی به موضوع و هدف آن پژوهش دارد. همه اطلاعاتی که جمع آوری می شود شواهد لازم برای اثبات یا رد چیزی نیستند. به بیان دیگر داده ها (اطلاعات) مترادف با شواهد نیستند. شواهد داده هایی هستند که بدان وسیله می توانیم درباره ی تغییرات چیزی یا رخدادی داوری کنیم پس برای اثبات یا رد چیزی باید شواهد قابل قبول داشته باشیم.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  جنگ نرم 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با جنگ نرم 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  جنگ نرم 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با جنگ نرم 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  جنگ نرم 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با جنگ نرم 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با جنگ نرم 

نتیجه گیری در رابطه با جنگ نرم

پیشنهادات در رابطه با جنگ نرم

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با جنگ نرم 

برای دانلود اقدام پژوهی معاون پرورشی مقطع راهنمایی و دریافت اقدام پژوهی معاون پرورشی از لینک خرید استفاده نمایید.