اقدام پژوهی معاون پرورشی مقطع دبستان با موضوع چگونه توانستم خودارضایی دانش آموز کلاس اول دختر را اصلاح کنم

اقدام پژوهی معاون پرورشی مقطع دبستان

اقدام پژوهی معاون پرورشی مقطع دبستان چگونه توانستم خودارضایی دانش آموز کلاس اول دختر را اصلاح کنم دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی معاون پرورشی مقطع دبستان با موضوع چگونه توانستم خودارضایی دانش آموز کلاس اول دختر را اصلاح کنم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معاون پرورشی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

پژوهش‌های مختلف نشان می‌دهند فرار گیری موضوعات جنسی ، همچون سایر درس‌هایی که دانش آموزان در محیط مدرسه  می‌آموزند ، باید به تدریج و گام به گام باشد . گفت‌وگو و پاسخ‌گویی به پرسش‌های جنسی دانش آموزان باید متناسب با سن ، شیوه‌ی آموزش و درک آنان باشد . معلمان می‌توانند هر بار که فرصتی پیش می‌آید تا درباره‌ی احساسات ، هیجانات ، ارزش‌ها و عقاید خودشان درباره‌ی رفتارهای جنسی شایسته و پسندیده صحبت کنند ، بحث ساده‌ای پیش بکشند و با آگاه سازی‌های تدریجی دانش آموزانشان ، رابطه‌ای صمیمانه با آن‌ها برقرار سازند ؛ رابطه‌ای که در سال‌های بعد می‌تواند موجب ارتباط دایم آن‌ها با یکدیگر شود .

برخی از معلمان به دلیل عقاید و بینش‌های خود ، علاقه‌ای به صحبت کردن درباره‌ی مسایل و آموزه‌های جنسی ندارند . زیرا تصور می‌کنند ارایه‌ی اطلاعات موجب بیدار شدن غریزه‌ی جنسی دانش آموزانشان می‌شود . در حالی که باید بدانند هر چه اطلاعات و دانسته‌های دانش آموزان درباره‌ی بدن خود و مسایل مربوط به جنسیتشان بیش‌تر و صحیح‌تر باشد ، رفتار‌های جنسی آگاهانه‌تری از خود بروز می‌دهند . بچه‌ها به هر حال کنجکاوی خود را از طریق منابع مختلف ، مثل دوستان ، نشریات ، رسانه‌ها و … ارضا می‌کنند. به همین سبب معلمان و اعضای موثر خانواده بهتر است برای اطمینان حاصل کردن از آموزش سالم آنان ، وظیفه‌ی آگاهی دهنده‌ی اصلی را خود به عهده بگیرند .

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معاون پرورشی مقطع دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  اختلال رفتاری

پیشگفتار در رابطه با  اختلال رفتاری 

مقدمه  موضوع در رابطه با اختلال رفتاری 

شناسایی مسئله در رابطه با  اختلال رفتاری 

توصیف وضع موجود

اینجانب ….. آموزشگاه ………. شهرستان ………. می باشم. بنده در حدود ……. سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت هستم. بنده در رشته ………… دارم. و هم اکنون در کلاس ………. با ……… نفر دانش آموز سر و کار دارم. در آموزشگاه من آنچنان که می بایست از یک مدرسه انتظار داشت، دانش آموزان علاقه ای به فراگرفتن فرایض دینی از خود نشان نمی دادند و با اینکه نسبت به دانش آموزان دیگر مدارس از وضعیت اخلاقی خوبی برخوردار بودند ، باز هم بازیگوشی می کردند و در هنگام ارئه مطالب آموزشی تربیتی تمر کز افکار نداشتند  با توجه به دختر بودن داتش آموزان کلاسم و پایین بودن سنشان [کلاس اول ابتدایی] صحبت در مورد دوست پسر داشتن ومسائل جنسی بسیار زود و پیش از موعد است .یکی از بازدید کنندگان خواسته بود اگر سوالی دارند که تا به حال نتوانسته‌اند از کسی بپرسند می توانند بیان کنند  او هم این موضوع را مطرح کرداز آنجا که اطلاع پیدا کرده بودم که تعداد اندکی از آنها در خانه از ماهواره و شبکه های اجتماعی مثل وایبر ، واتساپ و… استفاده می کنند ، از میان این دانش آموزان فردی به نام………….وجود داشت که مشکلش از همه حاد تر بود و از مشکل خود ارضایی رنج می برد. با توجه به اینکه ضمن کسب آموزش و عمل به فرایض دینی مشکل تربیت جنسی دانش آموزان و همچنین خود ارضایی دانش آموز نامبرده برطرف خواهد شد تصمیم گرفتم قبل از اینکه زمینه برای انحراف این کودکان معصوم بیشتر محیا شود، آنها را بیشتر با احکام دین و تربیت دینی و جنسی  آشنا نمایم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  اختلال رفتاری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با اختلال رفتاری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  اختلال رفتاری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با اختلال رفتاری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  اختلال رفتاری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با اختلال رفتاری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با اختلال رفتاری 

نتیجه گیری در رابطه با اختلال رفتاری

پیشنهادات در رابطه با اختلال رفتاری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با اختلال رفتاری 

برای دانلود اقدام پژوهی معاون پرورشی مقطع دبستان و دریافت اقدام پژوهی معاون پرورشی از لینک خرید استفاده نمایید.