اقدام پژوهی معاونت اجرایی ابتدایی باموضوع چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

اقدام پژوهی معاونت اجرایی ابتدایی

اقدام پژوهی معاونت اجرایی ابتدایی باموضوع چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی در قلب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی معاونت اجرایی ابتدایی باموضوع چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معاون اجرایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

کلاس چند پایه یک موقعیت خاص آموزشی است که در آن حداقل دو تا حداکثر 5 پایه تحصیلی حضور دارند که یک معلم آنها را اداره می کند.

دلیل تشکیل چنین کلاسهایی تعداد دانش آموزان در یک مدرسه است که در مقایسه با کلاسهای تک پایه، تراکم کمتری دارد(میر شفیعی لنگری،8،1385)این کلاسها با عنوان های دیگر چون آموزش و پرورش جای گزین و کلاسهای چند سنی،ترکیبی و گروهی نام گذاری شده اند(مرتضوی زاده،38،1388).

کلاسهای چند پایه برای فراهم آمدن دوره ی کامل آموزش ابتدایی با افزایش میزان دست یابی به هدف های آموزشی در مناطق دور افتاده و کم جمعیت و روستاهایی که دانش آموزان کمتری دارد و نیز استفاده از منابع محدود تشکیل می شوند

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معاونت اجرایی ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  کلاس چندپایه

پیشگفتار در رابطه با  کلاس چندپایه 

مقدمه  موضوع در رابطه با کلاس چندپایه 

شناسایی مسئله در رابطه با  کلاس چندپایه 

توصیف وضع موجود

این جانب……….. ، دارای …..سال سابقه خدمت در مقطع ابتدایی در پست های ……. می باشم . در سال ……. نیز در پست معاونت اجرایی مدرسه ابتدایی …….. مشغول به خدمت بودم.

یکی از مشکلاتی که معلمان کلاس های چند پایه با آن مواجه هستند نحوه تقسیم فرصت یادگیری بین دو پایه در کلاس است و چون تا بحال پژوهشی اساسی در این مورد انجام نشده است تصمیم گرفتم این تدریس در کلاس های چند پایه به نوبه خود دشوار و مستلزم برنامه ریزی منظم و مدون  و آمادگی کامل  میباشد .

رسیدن به همه ی اهداف آموزش درکلاس های چند پایه کاری دشواری است,کمبود وقت,نبودن فضای مناسب آموزشی,عدم وجود وسایل کمک آموزشی,کم سواد یا بی سواد بودن والین و به تبعیت از آن بی میلی نسبت به مشارکت و تسهیل بخشیدن آموزش ,مشغله های دانش آموزان در خارج از مدرسه برای کمک به خانواده نیز از جمله معزلاتی است که مدارس روستا به ویژه  روستاها ی کوچک که اغلب  کلاس ها  چند پایه اند را با  مشکلات متعددی روبه رو کرده است.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  کلاس چندپایه 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با کلاس چندپایه 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  کلاس چندپایه 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با کلاس چندپایه 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  کلاس چندپایه 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با کلاس چندپایه 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با کلاس چندپایه 

نتیجه گیری در رابطه با کلاس چندپایه

پیشنهادات در رابطه با کلاس چندپایه

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با کلاس چندپایه 

برای دانلود اقدام پژوهی معاونت اجرایی ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی معاون اجرایی از لینک خرید استفاده نمایید.