اقدام پژوهی معارف اسلامی با موضوع چگونه توانستم شرکت دانش آموزان را در مسابقات معارف اسلامی و احکام و نماز جماعت رونق ببخشم

اقدام پژوهی معارف اسلامی

اقدام پژوهی معارف اسلامی

اقدام پژوهی معارف اسلامی با موضوع چگونه توانستم شرکت دانش آموزان  را در مسابقات معارف اسلامی و احکام و نماز جماعت رونق ببخشم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معاون پرورشی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

نهادهای فرهنگی جامعه وظيفه دارند قرآن كريم را كه تجلى‌گاه خداوند و يگانه وسيله ارتباط ميان بندگان و آفريدگار جهان است، به ميان دانش آموزان بياورند و آنان را با كتاب خدا آشنا، و انديشه و عمل آنان را با قرآن هماهنگ كنند و بدين وسيله، قرآن را از انزوا و مهجوريت خارج سازند تا فرستاده خدا در روز قيامت، لب به گلايه نگشايد: «و قال الرسول يا ربّ انّ قومى اتخذوا هذا القرآن مهجوراً»؛ (فرقان، 30) و رسول خدا گفت: پروردگارا (با اينكه هشدار دادى و فرمودى اگر مى‏خواهيد سربلند و عزيز باشيد، به قرآن عمل كنيد) قوم من (نه تنها آن را ترك كردند) دورى از قرآن را پيشه خود ساختند.

بهترين فرصت براى آشنایی با قرآن و معارف قرآنی، و احکام دوره دانش آموزى است؛ چرا که آنچه در اين دوره فرا گرفته شود، ماندگار و جاودان خواهد بود.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معارف اسلامی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  احکام اسلامی

پیشگفتار در رابطه با  احکام اسلامی 

مقدمه  موضوع در رابطه با احکام اسلامی 

شناسایی مسئله در رابطه با  احکام اسلامی 

توصیف وضع موجود

اينجانب … دارای … سال خدمت در آموزش و پرورش می باشم.. با توجه به پراکندگی مدارس از مرکز مجتمع و مسائل فرهنگی و فقر سواد تصمیم گرفتم زمینه جذب حد اکثری دانش آموزان را به مسائل شرعی و قرآن و نماز و همچنین مسابقات احکام محیا سازم. و به این ترتیب توانستم در این زمینه با فعالیت در راستای آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین قدم بردارم.  در سال تحصیلی اخیر متوجه شدم دانش آموزان علاقه و انگیزه ای جهت شرکت در فعالیت های پرورشی ندارند و بیشتر به مسائل درسی و آموزشی بسنده می کنند. در این رابطه تصمیم گرفتم تغییراتی در برنامه های پرورشی آموزشگاه ایجاد کنم تا در جهت بهبود و پيشرفت بهتر برنامه ي اين مدرسه در سال تحصيلي جديد ، گام هاي موثرتري برداشته شود.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  احکام اسلامی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با احکام اسلامی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  احکام اسلامی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با احکام اسلامی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  احکام اسلامی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با احکام اسلامی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با احکام اسلامی 

نتیجه گیری در رابطه با احکام اسلامی

پیشنهادات در رابطه با احکام اسلامی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با احکام اسلامی 

برای دانلود اقدام پژوهی معارف اسلامی و دریافت اقدام پژوهی معاون پرورشی از لینک خرید استفاده نمایید.