اقدام پژوهی با موضوع اقتصاد مقاومتی , تولید و اشتغال برای مدیران مقطع دبستان

اقدام پژوهی مدیران مقطع دبستان

اقدام پژوهی مدیران مقطع دبستان

اقدام پژوهی مدیران مقطع دبستان با موضوع چگونه توانستم شعار ومفهوم اقتصاد مقاومتی وتولید واشتغال را در مدرسه عملیاتی نمایم

 

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

مسئله اصلاح الگوی مصرف از جایگاه ویژه‌ای  در زندگی افراد برخوردار است. این اصلاح الگوی مصرف است که موجب پیشرفت فردی و جمعی می‌گردد. در زمینه اهمیت اصلاح الگوی مصرف می‌توان به بیانات ارزنده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) اشاره کرد و بیانات ایشان را سرلوحه اقدامات خود در زمینه اصلاح الگوی مصرف قرار داد.

با توجه به این مهم هرچه در سنین پایین آموزش‌های درونی به کودکان داده شود به یک فرهنگ در آنان تبدیل شود و تاپایان عمر همراه افراد باقی خواهد ماند. پس، کلاس  به عنوان مهم‌ترین پایگاه عملیاتی برای بهینه‌سازی اصلاح الگوی مصرف می‌باشد. از آنجا که علاوه بر دانش‌آموزان، قشر زیادی از افراد جامعه از جمله اولیا دانش‌آموزان و مربیان نیز با کلاس در ارتباط هستند فرهنگ‌سازی در این محیط بیش از هر محیط دیگری نتایج مطلوب به دنبال خواهد داشت. اگر الگوی مصرف را به دانش آموزان درست آموزش دهیم و در آنان درونی سازی صورت بگیرد می‌توان حال و آینده کشور را تضمین نمود.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی مدیران مقطع دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  اقتصاد مقاومتی

پیشگفتار در رابطه با  اقتصاد مقاومتی 

مقدمه  موضوع در رابطه با اقتصاد مقاومتی 

شناسایی مسئله در رابطه با  اقتصاد مقاومتی 

توصیف وضع موجود

اینجانب  مدیر مدرسه ابتدایی هستم ….. سابقه کار دارم وکارشناس ارشد علوم تربیتی هستم مدرسه ما در ……. دانش آموز سر و کار دارم . در سال تحصیلی اخیر سعی داشتم مفهوم نام سال را که رهبر معظم نامگذاری کرده بودند در دانش آموزان نهادینه کنم. چرا که دانش آموزان آنچنان که می بایست در مصرف وسایل و لوازم و نحریر و حتی خوراکی هایشان بسیار اسراف میکردنند و حتی در محیط ورزشی و حیاط مدرسه نیز در مصرف انرژی بسیار اسراف میکردند به طوری که همواره در طول روز برق کلاسها  را روشن می گذاشتند و یا پس از آبخوردن شیر ها را محکم نمیبستند و این باعث هدر رفت منابع و انرژی می شد. بنا بر این تصمیم گرفتم در سال تحصیلی اخیر بر روی این موضوع مهم کار کنم و اسراف نکردن را به دانش آموزانم بیاموزم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  اقتصاد مقاومتی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با اقتصاد مقاومتی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  اقتصاد مقاومتی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با اقتصاد مقاومتی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  اقتصاد مقاومتی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با اقتصاد مقاومتی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با اقتصاد مقاومتی 

نتیجه گیری در رابطه با اقتصاد مقاومتی

پیشنهادات در رابطه با اقتصاد مقاومتی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با اقتصاد مقاومتی