اقدام پژوهی فعالیت پرورشی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاهم را به شرکت در مسابقات احکام قرآنی و فوق برنامه علاقه مند سازم

اقدام پژوهی فعالیت پرورشی

اقدام پژوهی فعالیت پرورشی چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاهم را به شرکت در مسابقات احکام قرآنی و فوق برنامه علاقه مند سازم در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی فعالیت پرورشی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاهم را به شرکت در مسابقات احکام قرآنی و فوق برنامه علاقه مند سازم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معاون پرورشی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

برنامه‌های رسمی و متداول در کلاس‌ها و مدارس بیشتر متوجه پرورش حافظه و به کار انداختن قوای ذهنی شاگردان است و به رشد جنبه‌های عاطفی و اجتماعی افراد توجه چندانی ندارد.

اغلب دروس رسمی از واقعیت‌های زندگی فاصله زیادی دارد، بنابر این شاگردان را برای روبرو شدن با مسائل زندگی آماده نمی‌کند. معمولاً شاگردان بر مبنای سن، طبقه‌بندی شده ودر کلاس‌ها سازماندهی می‌شوند و در نتیجه فرصت همکاری با شاگردان کوچک‌تر یا بزرگ‌تر از آنها سلب می‌شود.

علایق، و نیازهای خاص شاگردان علیرغم وجود تفاوت‌های فردی مورد توجه جدی قرار نمی‌گیرد و فرصت لازم برای تمرین آموخته‌های نظری و درک رابطه میان این آموخته‌ها با هم زیستی فراهم نمی‌شود. چگونه می‌توان این نقایص و نارسایی‌ها را برطرف کرد؟ از چه راه و به چه وسیله می‌توان موجبات تربیت کامل افراد را فراهم آورد؟ اوقات فراغت دانش‌آموزان را که در پرتو زندگی در عصر جدید روز به روز زیادتر می‌شود، چگونه می‌توان غنی‌سازی کرد؟

تیترهایی که در این اقدام پژوهی فعالیت پرورشی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  احکام قرآن

پیشگفتار در رابطه با  احکام قرآن 

مقدمه  موضوع در رابطه با احکام قرآن 

شناسایی مسئله در رابطه با  احکام قرآن 

توصیف وضع موجود

اينجانب ………….. آموزشگاه …… دارای …. سال خدمت در آموزش و پرورش می باشم. و به این ترتیب توانستم در این زمینه با فعالیت در راستای آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین قدم بردارم.  در سال تحصیلی اخیر متوجه شدم دانش آموزان علاقه و انگیزه ای جهت شرکت در فعالیت های احکام قرآنی و فوق برنامه ندارند و بیشتر به مسائل درسی و آموزشی بسنده می کنند. در این رابطه تصمیم گرفتم تغییراتی در برنامه های پرورشی آموزشگاه ایجاد کنم تا در جهت بهبود و پيشرفت بهتر برنامه ي اين مدرسه در سال تحصيلي جديد ، گام هاي موثرتري برداشته شود.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  احکام قرآن 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با احکام قرآن 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  احکام قرآن 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با احکام قرآن 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  احکام قرآن 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با احکام قرآن 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با احکام قرآن 

نتیجه گیری در رابطه با احکام قرآن

پیشنهادات در رابطه با احکام قرآن

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با احکام قرآن 

برای دانلود اقدام پژوهی فعالیت پرورشی و دریافت اقدام پژوهی معاون پرورشی از لینک خرید استفاده نمایید.