اقدام پژوهی مدیر آموزشگاه :توسعه تفکر پژوهشی در دانش آموزان

اقدام پژوهی مدیر آموزشگاه

اقدام پژوهی توسعه فرهنگ پژوهش

اقدام پژوهی مدیر آموزشگاه با موضوع چگونه توانستم تفکر پژوهشی را در دانش آموزان آموزشگاه توسعه و تقویت نموده فرهنگ پژوهش را در آنها نهادینه سازم در قالب ورد

اقدام پژوهی مدیر آموزشگاه با موضوع چگونه توانستم تفکر پژوهشی را در دانش آموزان آموزشگاه …..متوسطه اول توسعه و تقویت نموده فرهنگ پژوهش را در آنها نهادینه سازم دقیق و کامل در قالب ورد

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی متوسطه اول  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

اطمینان یافتن از نتیجه گیری در اقدام پژوهی

برای حصول اطمینان از اعتبار پژوهش خود باید از کسانی که صلاحیت اظهار نظر را دارند استفاده نمود . بدون همکاری و نظارت گروه نقاد در واقع فرآیند اقدام پژوهی غیر قاببل اعتماد می باشد . اقدام پژوه زمانی که به جمع اوری اطلاعات و یا ارائه راه حل ها می پردازد برای نشان دادن اعتبار تأثیر راه حل جدید ، علاوه بر بیان نتایج ارزیابی تغییرات ایجاد شده ، به بیان و ارائهخ یادداشت ها ، نتایج حاصل از پرسشنامه ها ، نظرات شرکت کنندگان در تحقیق ، گروه ارزیاب و نقاد ، افراد ذیربط و صلاحیت دار ، همکاران و سایر افراد مرتبط با موضوع پژوهش می پردازد .

محقق علاوه بر سنجیدن اعتبار هر بخش از پژوهش باید در مقاطع گوناگون فرآیند معتبرسازی یافته ها و نتایج حاصل از انها را به صورت مستدل و قانع کننده توصیف کند . رعایت این نکته اساسی ، کلید اعتبار پژوهش می باشد .

در اعتبار توجه به سوالات زیر ضروری می باشد :

1-طرح تحقیق چرا معتبر است ؟

2- آیا شواهد ان قدر قوی و کافی است که نتایج را به اثبات برساند ؟

3-آیا نتایج به دست امده با ارزش های حرفه ای مرتبط است ؟

تیترهایی که در این اقدام پژوهی مدیر آموزشگاه وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  تفکر پژوهشی

پیشگفتار در رابطه با  تفکر پژوهشی 

مقدمه  موضوع در رابطه با تفکر پژوهشی 

شناسایی مسئله در رابطه با  تفکر پژوهشی 

توصیف وضع موجود

اینجانب ……….  ……….سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم و هم اکنون …. ……………  می باشم . با توجه به اینکه دانش آموزان علی رغم برخورداری از سطح علمی نسبتا بالا  آن چنان که باید به امر تحقیق و پژوهش علاقمندی نشان نمی دادند و فقط تحقیق آنها منوط به پژوهشی است که دبیران بعنوان تکلیف از آنها می خواستند لذا بر آن شدم در زمینه علاقمند سازی دانش آموزان به پژوهش و تحقیق و استفاده از امکانات پژوهشی اقدام پژوهی خود را انجام دهم، بنده  در اوایل سال تحصیلی با تعداد بسیار کمی از دانش آموزان علاقمند به پژوهش مواجه بودم و همواره از دبیران مختلف می شندیم که بیشتر تحقیق هایی که از دانش آموزان می خواهند اینترنتی انجام می گیرد بنا بر این انگیزه این بود که ضمن افزایش تعداد دانش آموزان علاقمند به پژوهش، علایق و عادتهایی را در آنها ایجاد نمایم، و این فرهنگ را در آنها نهادینه سازم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  تفکر پژوهشی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با تفکر پژوهشی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  تفکر پژوهشی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با تفکر پژوهشی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  تفکر پژوهشی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با تفکر پژوهشی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با تفکر پژوهشی 

نتیجه گیری در رابطه با تفکر پژوهشی

پیشنهادات در رابطه با تفکر پژوهشی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با تفکر پژوهشی 

برای دانلود اقدام پژوهی مدیر آموزشگاه و دریافت دانلود اقدام پژوهی مدیر از لینک خرید استفاده نمایید.