اقدام پژوهی زبان انگلیسی متوسطه با موضوع چگونه توانستم با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی هنرجویان کم توان هنرستان را به درس خواندن راغب کنم

اقدام پژوهی زبان انگلیسی متوسطه

اقدام پژوهی زبان انگلیسی متوسطه چگونه توانستم با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی هنرجویان کم توان هنرستان را به درس خواندن راغب کنم در قالب ورد

اقدام پژوهی زبان انگلیسی متوسطه با موضوع چگونه توانستم با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی هنرجویان کم توان هنرستان را به درس خواندن راغب کنم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی دبیر زبان  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

هدف از این اقدام پژوهی بررسی تاثیر هوشمندسازی کلاس درس و برد هوشمند و محتوا سازی در تعمیق و سرعت یادگیری هنرجویان کم توان بوده است. نتایج اقدام پژوهی نشان داد که با استفاده از محتواي چندرسانه‌اي و برد هوشمند طيف وسيع‌تري از حواس دانش‌آموزان در فرآيند ياددهي- يادگيري درگير شده و فرآيند یادگیری عمیق تر مي‌شود. به عبارتی علاوه بر افزایش کارایی کلاس استفاده از نرم افزارهای گوناگون به دلیل به کارگیری حواس شنیداری و دیداری به یادگیری هنرجویان کمک می کند. این سیستم به هنرجویان اجازه می دهد فراتر از برنامه های درسی خود گام بردارند و تاکید بیشتری بر مهارت تفکر و یادگیری عمیق هنرجویان دارد. همچنین با برد هوشمند  تعاملات بین هنرجویان و هنرآموزان  مدارس هوشمند بيشتر شده و این امر می تواند منجر به اشتراك تجربيات موفق و برتر بین آنها گردد. بنابراین مدارس با ایجاد بسترهای مورد نیاز جهت هوشمندسازی کلاس ها می توانند از مزایای این روش آموزش استفاده نمایند.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی زبان انگلیسی متوسطه وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  تخته هوشمند

پیشگفتار در رابطه با  تخته هوشمند 

مقدمه  موضوع در رابطه با تخته هوشمند 

شناسایی مسئله در رابطه با  تخته هوشمند 

توصیف وضع موجود

اینجانب ……………  ….. پایه …. متوسطه مدت …………… سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم. در کلاس من ………… نفر هنرجو وجود دارد که امکانات خوبی در دسترس ایشان است. در سال تحصیلی اخیر در ابتدای سال تحصیلی پی بردم که هنرجویان کلاس رغبت و نشاط کافی به درس و کلاس  ندارند. این مسئله فکر مرا به خود مشغول نمود تا حدی که در جهت مشخص شدن این مسئله از طریق مشاهد ، مصاحبه ، آزمون و مطالعه اقدام نمودم که اولیای هنرجویان اذعان به بی انگیزگی فرزندانشان در منزل داشتند و همچنین هنرآموزان و دیگر عوامل اجرایی از بی رغبتی و بی حوصلگی هنرجویان شکایت داشتند. در مطالعاتی که در این زمینه داشتم دریافتم که اگر کلاسی    پویا ، شاداب و با نشاط می خواهم باید هنرجویان از حالت منفعل به فعال درآیند و از حالت هنرآموز محور به هنرجو محوری حرکت نمایم. متاسفانه هر زمان صحبت از فعالیت درسی یا فعالیت خارج از کلاس می شد هنرجویان معترض و ناراحت بودند و کلاس انضباط و نظم نداشت و این عدم شادابی مدرسه مسئله ای بود که می خواستم هرچه زودتر و بهتر آن را حل نمایم.بنا بر این تصمیم گرفتم شیوه تدریس را از سنتی به نوین تغییر دهم و با استفاده از برد و تخته هوشمند و محتواسازی کلاس را جذاب و با نشاط سازم.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  تخته هوشمند 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با تخته هوشمند 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  تخته هوشمند 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با تخته هوشمند 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  تخته هوشمند 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با تخته هوشمند 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با تخته هوشمند 

نتیجه گیری در رابطه با تخته هوشمند

پیشنهادات در رابطه با تخته هوشمند

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با تخته هوشمند 

برای دانلود اقدام پژوهی زبان انگلیسی متوسطه و دریافت اقدام پژوهی دبیر زبان از لینک خرید استفاده نمایید.