اقدام پژوهی ریاضی دوم دبستان با موضوع چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم

اقدام پژوهی ریاضی دوم دبستان

اقدام پژوهی ریاضی دوم دبستان چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی ریاضی دوم دبستان با موضوع چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم  ابتدایی را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

ریاضیات بزرگترین میراث بشریت می باشند ، و ایجاد و ابداع آن صرف نظر از قواعد علمی و موارد استعمار از نظمی فکری همانند ادبیات و موسیقی که از مهمترین افتخارات آدمی است در جامعه امروزی به هر شاخه‌ای از علوم که بنگریم به طور مستقیم یا غیر مستقیم تأثیر و دخالت ریاضی را می بینیم و کمترین تأثیری که می توان داشته باشد ایجاد نظم افراد است . این شاخه از علوم نیز همانند تعلیم احتیاج به یادگیری مفاهیم ابتدایی و پایین دارد . امروزه اگر علمی را نتوان به زبان ریاضی بیان کرد علم نمی باشد . و این علم  چه از لحاظ  اقتصادی و اخلاقی حق علوم  فراگیران می باشد  پس به  نظر می رسد با یهره‌مندی از امکانات و به کار بستن شیوه‌های مناسب آموزش توسط آموزگاران و با روش‌های متنوع و جذاب کودکان را به ارزش و اهمیت این درس علاقمند و مطلع نمود .

آموزش رياضي يعني هر چيزي كه مربوط به آموزش و يادگيري رياضيات مي شود. سابقه آموزش رياضي بعنوان يك رشته دانشگاهي به كمتر از يك قرن مي رسد زمان شروع اين رشته از هنگامي بود كه آموزش معلمان به دانشگاهها برده شد .

تیترهایی که در این اقدام پژوهی ریاضی دوم دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  جذابیت درس

پیشگفتار در رابطه با  جذابیت درس 

مقدمه  موضوع در رابطه با جذابیت درس 

شناسایی مسئله در رابطه با  جذابیت درس 

توصیف وضع موجود

اززماني كه دانش آموزبوده ام درس رياضي راخوب جواب داده ولي دربعضي ازمواردكه ياتدريس معلم خوب نبوده دچارمشكل شده وتمامي اين مسائل به اين مطلب برمي گشت. اين مسئله كه درزمان هاي گذشته استفاده ازروشهاي فعال تدريس نبوده ويا…اززماني كه معلم شده ام دوست داشتم كه دانش آموزانم اين درس رابه خوبي يادگرفته و براي هميشه به ذهن بسپارند زيراتنهادرسي كه اگرآن رايادگرفتي ديگر نيازي به خواندن وپيداكردن اضطراب در شب امتحان آن نداري ولي متأسفانه امروزه چنين نيست. ازاين رو تصميم گرفتم با روشهاي مختلف آموزش ويادگيري قسمت هاي مختلف درس رياضي رايادگرفته وبراي دانش آموزان آن راباروشهاي شيرين وجذاب بيان نمايم .ازجمله مسائلي كه درپايه دوم ازنظر تمامي همكاران مشكل بوده وياددهي آن نيازبه حوصله وزمان بيشتري داردبحث (آموزش ساعت وآموزش محورواعداد زوج وفرد) است .لذا تصميم گرفتم كه ازهرطريق ممكن اين مطالب راباروشهاي مختلف يادداده وتأثير آنرانيز ببينم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  جذابیت درس 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با جذابیت درس 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  جذابیت درس 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با جذابیت درس 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  جذابیت درس 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با جذابیت درس 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با جذابیت درس 

نتیجه گیری در رابطه با جذابیت درس

پیشنهادات در رابطه با جذابیت درس

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با جذابیت درس 

برای دانلود اقدام پژوهی ریاضی دوم دبستان و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.