اقدام پژوهی در مورد گوشه گیری با موضوع چگونه توانستم مشکل گوشه گیری فاطمه را برطرف نمایم

اقدام پژوهی در مورد گوشه گیری

اقدام پژوهی در مورد گوشه گیری

اقدام پژوهی در مورد گوشه گیری با موضوع چگونه توانستم مشکل گوشه گیری فاطمه را برطرف نمایم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

پس از بررسی موضوع و بهره گیری از کمک های استادانه یک روانشناس به این باور رسیدم که هر جا که لازم است والدین یا معلم باید تلاش فرزند یا دانش آموز را برای جلب توجه، نادیده گرفته و در عوض رفتار مثبت فرد را که به منظور جلب توجه انجام نمی گیرد، مورد توجه و تشویق قرار دهند .

البته نادیده گرفتن رفتارهای نا درست ،رفتار کافی و موثری نیست ، چرا که گاهی به تشدید آن رفتار نا مطلوب و یا حتی تمسک به رفتارهایی مانند قدرت نمایی می انجامد .

می دانستم که تلاش یک نوجوان برای جلب توجه، یک رفتار جهت دار یا هدف دار است و اگر بتوان با مثبت نگری، هنگام رفتار نادرست، به مورد مثبتی از خصوصیات فردی وی اشاره کرد نوعی شرطی سازی درونی به جریان می افتد و نوجوان با رسیدن به این که ” من هم مطرح هستم ” به آرامش می رسد .تلقین اینکه “تو خوب هستی” باعث خوب شدن می شود .

برای دانلود اقدام پژوهی درباره دانش آموز خجالتی و دریافت از دکمه خرید استفاده کنید یا برای مشاهده مشاهده نمونه های بیشتر اقدام پژوهی دانش آموز خجالتی , منزوی , گوشه گیر یا نمونه دانلود اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی  کلیک کنید

تیترهایی که در این اقدام پژوهی در مورد گوشه گیری وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  گوشه گیری

پیشگفتار در رابطه با  گوشه گیری 

مقدمه  موضوع در رابطه با گوشه گیری 

شناسایی مسئله در رابطه با  گوشه گیری 

توصیف وضع موجود

تمام دانش آموزان روستای رشتقون بومی آن روستا نیستند و بعلت نزدیکی به شهر، یک روستای مهاجر پذیر محسوب شده و اقشار مختلف که اکثرا کارگرو کشاورز هستند سکونت دارند.

فاطمه با پدرش زندگی می کند.او از تهران به علت جدایی والدینش به این روستا مهاجرت کرده است.او دختری با قد متوسط،یک مقدار اضافه وزن و با عینک برچشمان سیاه ریزش می باشد که با دوستانش نمی جوشد و سرش همواره پایین و در ردیف یکی مانده به آخر کلاس نشسته است. فاطمه را از وقتی شناختم و به رفتار او حساس شدم که ،پدرش برای شرکت در جلسه مشاوره به دعوت معلم به دبستان آمده بود او تنها مردی بود که در گوشه حیاط جدا از بقیه ایستاده بود. قبل از ورود به جلسه به اتاقم آمد و گفت: آقا این جلسه اجباری است ؟ نمی شه من را معاف کنید؟ پرسیدم چرا؟ گفت آخه همه خانم هستند ؟ پرسیدم چرا مادرش نیامده ؟ گفت بیمار بود نتواست. به او گفتم با خانم معلمش صحبت کن و نکات لازم را برای شما توضیح دهد.این گفتگوی کوتاه زمینه ای شد تا هفته بعد نیز مراجعه کند و درخصوص مشکل فاطمه با من صحبت کند. و از من خواست برای حل مشکل او فکری بکنم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  گوشه گیری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با گوشه گیری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  گوشه گیری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با گوشه گیری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  گوشه گیری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با گوشه گیری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با گوشه گیری 

نتیجه گیری در رابطه با گوشه گیری

پیشنهادات در رابطه با گوشه گیری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با گوشه گیری 

برای دانلود اقدام پژوهی درباره دانش آموز خجالتی و دریافت از دکمه خرید استفاده کنید یا برای مشاهده مشاهده نمونه های بیشتر اقدام پژوهی دانش آموز خجالتی , منزوی , گوشه گیر یا نمونه دانلود اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی  کلیک کنید