اقدام پژوهی درس ریاضی چهارم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم باروشهای نوین نمایشی به موفقیت تحصیلی دانش آموزانم در درس ریاضی کمک کنم

اقدام پژوهی درس ریاضی چهارم ابتدایی

اقدام پژوهی درس ریاضی چهارم ابتدایی

اقدام پژوهی درس ریاضی چهارم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم باروشهای نوین نمایشی به موفقیت تحصیلی دانش آموزانم در درس ریاضی کمک کنم

بانک فایل معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

در آموزش یادگیری به شیوه فرایندی این باور اساسی وجود دارد که فرایندهای شناختی مانند مشاهده دقیق، جمع آوری و پردازش داده ها و فرضیه سازی پیش بینی استنباط و … اساس یادگیری را تشکیل می دهند. و به همین اساس در تدریس ریاضی باید شرایطی فراهم شود تا این مهارت در یادگیرندگان تقویت شود و مکمل این یادگیری شرایط محیطی، ویژگی های یادگیرندگان، ضرورت های موضوع یادگیری، هدف آموزشی، هدف های یادگیرنده، نحوه سازمان دهی و ارائه موضوع و محتوای یادگیری، فعالیت یادگیرنده و مهم تر از همه شیوه ی تعاملی در فرایند تدریس مورد توجه قرار می گیرند.

شناخت علل افت تحصیلی و عوامل بی میلی و بی توجهی دانش آموزان به درس ریاضی به معلمان و مسئولان آموزش و پرورش کمک می کند تا با به کارگیری راهکارهایی با ایجاد انگیزه و علاقه در دانش آموزان و از میان برداشتن موانع زمینه پیشرفت در درس ریاضی را فراهم می آورد.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی درس ریاضی چهارم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  موفقیت درسی

پیشگفتار در رابطه با  موفقیت درسی 

مقدمه  موضوع در رابطه با موفقیت درسی 

شناسایی مسئله در رابطه با  موفقیت درسی 

توصیف وضع موجود

اینجانب …………..مدت ………سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم و اکنون در پایه چهارم ابتدایی در حال تدریس به تعداد ….. دانش آموز هستم. از آنجا که دروس ریاضی در پایه چهارم از دروس کاربردی در زندگی می باشد ،تصمیم گرفتم بوسیله راهکار های خلاقانه و روش تدریس ایفای نقش و نمایشی این مفاهیم را در دانش آموزانم نهادینه سازم.  بنابراین تصمیم گرفتم که از طریق اقدام پژوهی یعنی پژوهش در عمل  این کا ر را انجام دهم. حال با توجه به اینکه اقدام پژوهی دارای چرخه ای است که برای حل مسئله بوجود آمده باید این چرخه را انجام  داد.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  موفقیت درسی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با موفقیت درسی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  موفقیت درسی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با موفقیت درسی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  موفقیت درسی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با موفقیت درسی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با موفقیت درسی 

نتیجه گیری در رابطه با موفقیت درسی

پیشنهادات در رابطه با موفقیت درسی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با موفقیت درسی 

برای دانلود اقدام پژوهی درس ریاضی چهارم ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار دبستان از لینک خرید استفاده نمایید.