اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک راهکار های حیاط پویا، ورزش صبحگاهی و … دانش آموزانم را به فعالیت های بدنی هدفمند و مفید راغب سازم

اقدام پژوهی دبیر تربیت بدنی

اقدام پژوهی ورزش صبحگاهی 

اقدام پژوهی ورزش صبحگاهی  : اقدام پژوهی دبیر تربیت بدنی با موضوع چگونه توانستم  به کمک راهکار های حیاط پویا، ورزش صبحگاهی و … دانش آموزانم را به فعالیت های بدنی هدفمند و مفید راغب سازم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی دبیر تربیت بدنی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

آپارتمان‌نشینی و رواج انواع و اقسام وسایل الکترونیکی در میان کودکان، این روزها یکی از نگرانی‌های مهم خانواده‌هاست. این موضوع محدود به کشور ما نیز نیست و بی‌تحرکی کودکان پدیده‌ای جهانی است که هر روز توسط کارشناسان و دست‌اندرکاران، آمار جدیدی از آن ارائه می‌شود. اما کمبود فضاهای ورزشی از یک‌سو و گرانی امکانات و کلاس‌های ورزشی از سوی دیگر بسیاری از کودکان ایرانی را از ورزش محروم کرده است. موضوعی که وزارت آموزش و پرورش را به فکر انداخته با ایجاد امکانات درون و برون مدرسه گامی در جهت رفع این مشکلات بردارد.

در هزاره سوم و با افزایش گرایش به شهرنشینی و بالطبع آپارتماننشینی و همچنین زندگی ماشینی با پدیده کمیتحرک در افراد جامعه مواجهیم که این موضوع خاص کشور ما نیست و در اکثر جوامع مدرن نیز به چشم میخورد. این کمبود فعالیتهای بدنی دانشآموزان را نیز درگیر کرده و هماکنون آثار آن در کشور ما بوضوح قابل مشاهده است. بروز و ظهور فناوریهای مدرن و توجه افراد به غذاهای ناسالم مانند فستفود و نوشابه باعث کمتحرکی و چاقی در بخشی از نوجوانان شده است. از سوی دیگر در مدارس ایران خیلی کم به درس تربیت بدنی اختصاص یافته که در آن بیشتر بحث آموزش و مهارت مطرح است و محدودیتهای حرکتی را که زندگی جدید به کودکان تحمیل میکند، جبران نخواهد کرد.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی ورزش صبحگاهی  وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان اقدام پژوهی ورزش صبحگاهی

پیشگفتار در رابطه با  برنامه صبحگاهی 

مقدمه  موضوع در رابطه با برنامه صبحگاهی 

شناسایی مسئله اقدام پژوهی ورزش صبحگاهی

توصیف وضع موجود

اينجانب ….. ….… آموزشگاه …. مدت …سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت هستم و هم اکنون در سمت دبیر  تربیت بدنی در این آموزشگاه به دانش آموزان در حال خدمت رسانی می باشم.  پس از چند جلسه كه در اين مدرسه مشغول شدم متوجه شدم كه دانش‌آموزان اين مدرسه به درس بازی و مهارت و ورزش علاقه‌ای نشان نمی‌دهند و حرکات ورزشي را بسیار كند انجام می‌دهند. و بیشتر والدین از هر معلمی وضعیت درسی فرزند خود را جویا می شوند به جز معلم ورزش!

ورزش و زنگ ورزش در مدارس، زمینه هایی ابتدایی برای شناسایی استعدادهایی است که می توانند در آینده یکی از ملی پوشان و مدال آوران ورزش ایران در رشته و عرصه ای مختلف باشند. البته اگر معلم ورزش از شیوه های استعدادیابی آگاه باشد.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  برنامه صبحگاهی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با برنامه صبحگاهی 

انتخاب راه جدید موقتی اقدام پژوهی ورزش صبحگاهی

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با برنامه صبحگاهی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  برنامه صبحگاهی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با برنامه صبحگاهی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی اقدام پژوهی ورزش صبحگاهی

نتیجه گیری در رابطه با برنامه صبحگاهی

پیشنهادات در رابطه با برنامه صبحگاهی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با برنامه صبحگاهی 

برای دانلود اقدام پژوهی دبیر تربیت بدنی و دریافت اقدام پژوهی دبیر ورزش از لینک خرید استفاده نمایید.