اقدام پژوهی تربیت بدنی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان (دخترانه) را به بازی و مهارت در تربیت بدنی علاقه مند کنم

اقدام پژوهی تربیت بدنی

اقدام پژوهی تربیت بدنی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان (دخترانه) را به بازی و مهارت در تربیت بدنی علاقه مند کنم در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی تربیت بدنی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان (دخترانه) را به بازی و مهارت در تربیت بدنی علاقه مند کنم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی دبیر تربیت بدنی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

با توجه به تمام ضعف‌هاي موجود در حوزه ورزش مدارس، اينگونه به ذهن متبادر مي‌شود كه اين وزارتخانه نسبت به ورزش دانش‌آوزي بي‌اعتنا است، در حالي كه معاونان پرورشي و مديران تربيت بدني در اين مبحث در تلاش هستند كه مشكل ورزش مدارس را به يك شكلي حل كنند اما كمبود تسهيلات مالي و اعتباري و تجهيزات، برنامه‌هاي اين مديران را بي‌اثر گذاشته است. به نظر مي‌رسد متصديان تربيت بدني كشور بتوانند در اين امر دست آموزش و پرورش را بگيرند و به اشاعه ورزش در مدارس ياري رسانند چرا كه در بسياري از كشورهاي پيشرفته، شناسايي استعدادها در رشته‌هاي مختلف و ارتقاي سطح ورزش حرفه‌اي در كشور از دوران مدرسه به ويژه مقاطع ابتدايي انجام مي‌شود. مطمئناً دود بي‌توجهي به ورزش در مدارس، نه فقط به چشم دانش‌آموزان كه در برخي مواقع به چشم ورزش قهرماني خواهد رفت.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی تربیت بدنی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  ورزش  

پیشگفتار در رابطه با  ورزش   

مقدمه  موضوع در رابطه با ورزش   

شناسایی مسئله در رابطه با  ورزش   

توصیف وضع موجود

اينجانب …. مدت …سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم و هم اکنون در این آموزشگاه در سطح 5 کلاس با 150 نفر دانش آموز در حال تدریس و آموزش هستم. پس از چند جلسه كه در اين مدرسه مشغول شدم متوجه شدم كه دانش‌آموزان اين مدرسه به درس بازی و مهارت و ورزش علاقه‌ای نشان نمی‌دهند و حرکات ورزشي را بسیار كند انجام می‌دهند. و بیشتر والدین از هر معلمی وضعیت درسی فرزند خود را جویا می شوند به جز معلم ورزش!

ورزش و زنگ ورزش در مدارس، زمینه هایی ابتدایی برای شناسایی استعدادهایی است که می توانند در آینده یکی از ملی پوشان و مدال آوران ورزش ایران در رشته و عرصه ای مختلف باشند. البته اگر معلم ورزش از شیوه های استعدادیابی آگاه باشد.

 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  ورزش   

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با ورزش   

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  ورزش   

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با ورزش   

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  ورزش   

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با ورزش   

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با ورزش   

نتیجه گیری در رابطه با ورزش  

پیشنهادات در رابطه با ورزش

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با ورزش   

برای دانلود اقدام پژوهی تربیت بدنی و دریافت اقدام پژوهی دبیر ورزش از لینک خرید استفاده نمایید.