اقدام پژوهی برای پایه اول ابتدایی با موضوع چگونه توانستم با روش تدريس مبتني بر فناوری اطلاعات ( IT ) اختلالات يادگيري ( دانش آموز پایه اول ابتدایی ) را حل كنم

اقدام پژوهی برای پایه اول ابتدایی

اقدام پژوهی برای پایه اول ابتدایی چگونه توانستم با روش تدريس مبتني بر فناوری اطلاعات ( IT ) اختلالات يادگيري را حل كنم در قالب ورد

اقدام پژوهی برای پایه اول ابتدایی با موضوع چگونه توانستم با روش تدريس مبتني بر فناوری اطلاعات ( IT ) اختلالات يادگيري ( دانش آموز پایه اول ابتدایی  ) را حل كنم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

توجه به اهميت آموزش در دوران اوليه زندگي، پرداختن به پژوهش هاي علمي در برنامه هاي درسي دبستان امري كاملاً آشكار است. در دوران كودكي ساختار شخصيتي و رفتاري انسان بنيان گذاشته مي شود و اين دوران بسيار سرنوشت ساز است. امروزه به دليل آن كه كودكان پيوسته در معرض هجوم انواع رسانه ها و فناوري ها قرار دارند، لازم است فعاليت هاي يادگيري در روش هاي جديد، متفاوت و مهيج در آموزش و پرورش ارائه شود. استفاده از رايانه به عنوان ابزار آموزشي مفيد در مدارس ابتدايي براي جستجوگري در شبكه جهاني به منظور كمك به دانش آموزان ابتدايي است. استفاده از اين فناوري كلاس هاي دوره ابتدايي را از شادي و هيجان بيش تري برخوردار مي كند.

رايانه به دانش آموزان اين دوره كمك مي كند جزئيات دروس و مطالب كتاب را به خوبي فرا بگيرند. آموزش علوم، رياضي و قرآن و….. از طريق رايانه و گفتگوهاي رايانه اي و جلسات الكترونيك، به برنامه ريزي درسي و فعاليت هاي ديگر كلاسي، كمك زيادي مي كند.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی برای پایه اول ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  اختلالات یادگیری

پیشگفتار در رابطه با  اختلالات یادگیری 

مقدمه  موضوع در رابطه با اختلالات یادگیری 

شناسایی مسئله در رابطه با  اختلالات یادگیری 

توصیف وضع موجود

اینجانب ……، دارای مدرک لیسانس    ، مدت      سال است که در خدمت آموزش و پرورش مشغول به تدریس می باشم . امسال نیز بعنوان معلم پایه اول در مدرسه محدثه مشغول به خدمت می باشم

از ابتداي سال تحصيلي متوجه شدم كه يكي از دانش آموزانم به نام سمانه داراي علائمي از قبيل بي علاقگي به مدرسه، ترس از مدرسه، همكاري نكردن با معلم، انجام ندادن تكاليف درسي به طور منظم، ضعف درسي، گوشه گيري و انزوا طلبي مي باشد كه نشاندهنده وجود اختلالات رفتاري و درسي در اين دانش آموز بود. او دور از پدر و مادرش زندگي مي كرد زيرا آن ها در حال كوچ كردن بودند.به همين دليل او با پدربزرگ و مادربزرگ خود در روستا ساكن بود. دوري از پدر و مادر باعث بروز مشكلات روحي و عاطفي شده بود كه بر اختلالات يادگيري او مي افزود. آن ها به دليل فقر اقتصادي ازوسايل ساده رفاهي مانند تلويزيون محروم بودند. وقتي از سمانه مي پرسيدم از برنامه هاي تلويزيون به كدام يك علاقه داري؟ مي گفت: ما تلويزيون نداريم.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  اختلالات یادگیری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با اختلالات یادگیری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  اختلالات یادگیری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با اختلالات یادگیری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  اختلالات یادگیری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با اختلالات یادگیری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با اختلالات یادگیری 

نتیجه گیری در رابطه با اختلالات یادگیری

پیشنهادات در رابطه با اختلالات یادگیری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با اختلالات یادگیری 

برای دانلود اقدام پژوهی برای پایه اول ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.