اقدام پژوهی برای معلم سوم دبستان با موضوع افزایش دادن سرعت یادگیری دانش آموزانم در تفریق فرآیندی

اقدام پژوهی برای معلم سوم دبستان

اقدام پژوهی برای معلم سوم دبستان افزایش دادن سرعت یادگیری دانش آموزانم در تفریق فرآیندی نمونه ای دقیق و کامل در قالب ورد در مقطع ابتدایی

اقدام پژوهی برای معلم سوم دبستان با موضوع افزایش دادن سرعت یادگیری دانش آموزانم در تفریق فرآیندی

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

پژوهش حاضر به صورت کیفی از نوع اقدام پژوهی   در مدرسه ………..  شهرستان  ………. اجرا شده است..

از آن جا که مسأله آموزش کودکان در پایه‌های ابتدایی نیازمند استفاده از شیوه‌های متفاوتی می‌شود و هم چنین و محتوای درسی از مجموعه‌ای از مهارت‌ها (مشاهده کردن، پیش‌بینی کردن، بررسی فرضیه و …) و معلومات سازماندهی می‌شود که در نهایت کودکان را به بروز کنش عقلانی معطوف به نتایج مشهود و فهم عمیق دانش‌ها و ارزش‌ها سوق می‌دهد. لذا چالش‌های پیش روی گروه در این حوزه این بود که ما چگونه می‌توانیم در تدریس دروس مرتبط به صورت موثر عمل کرده و اهمیت درس را به صورتی شایسته به دانش‌آموزان بفهمانیم. اقدام پژوهی به زبان ساده مطالعه و پژوهش جمعي پيرامون عمل تدريس است . بعنوان يك معلم حرفه اي بيا و در روش تدريس خود تامل کن! حتما روش بهتري براي تدريس وجود دارد

تیترهایی که در این اقدام پژوهی برای معلم سوم دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  یادگیری

پیشگفتار در رابطه با  یادگیری 

مقدمه  موضوع در رابطه با یادگیری 

شناسایی مسئله در رابطه با  یادگیری 

توصیف وضع موجود

اينجانب ………. است كه در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. و هم اكنون آموزگار پایه سوم آموزشگاه ………. هستم. آنچه ذهن مرا را به خود مشغول کرده بود ، به شرح زیر است: در اوایل سال تحصیلی یاد شده، همواره رفتار دانش‌آموزان در زنگ ریاضی، توجه مرا به خود جلب می­کرد. بدان معنا که در این زنگ، شاهد چهره­های درهم رفته و بی حوصله­ی آنان بودم. بعضی از دانش آموزان در این زنگ با یکدیگر صحبت می­کردند، برخی از آن ها بی مورد اجازه­ی بیرون رفتن از کلاس را می­گرفتند، چند تا از دانش­آموزان سرشان را روی میز خود گذاشته چرت می زدند. گاهی اوقات کتاب ریاضی­شان را نمی­آوردند و هنگام انجام تمرین­ها، دائم در کلاس راه می­رفتند. در واقع آن چه بیش از هر چیز مرا متعجّب می‌کرد، کم­تحرکی و بی­توجهی آنان نسبت به درس ریاضی بود، زیرا آن­ها در زنگ‌های دیگر فعال و پر­تحرّک بودند و برای انجام دادن فعالیّت‌های مربوط به درس­های دیگر میل و رغبت زیادی از خود نشان ‌داده و فعالیت­های مورد نظر را به خوبی، کامل و تمیز انجام می­دادند، اما  درکلاس ریاضی علاوه بر این که غیر­فعال بودند، تکالیف و فعالیت­های مربوطه را نیز کامل و مرتب انجام نمی دادند!  زمانی که فعالیت­های عملکردی ارائه می­شد تا انجام دهند، مشاهده می­کردم که بی­حوصله، بی­دقت و نامرتب انجام می دهند. از این که آن‌ها این قدر نسبت به درس ریاضی بی­توجه بودند، متأثر می‌شدم

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  یادگیری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با یادگیری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  یادگیری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با یادگیری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  یادگیری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با یادگیری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با یادگیری 

نتیجه گیری در رابطه با یادگیری

پیشنهادات در رابطه با یادگیری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با یادگیری 

برای دانلود اقدام پژوهی برای معلم سوم دبستان و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.