اقدام پژوهی اینترنت با موضوع چگونه توانستم نحوه استفاده صحیح از اینترنت را به دانش آموزانم بیاموزم

اقدام پژوهی اینترنت

اقدام پژوهی اینترنت با موضوع چگونه توانستم نحوه استفاده صحیح از اینترنت را به دانش آموزانم بیاموزم دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی اینترنت با موضوع چگونه توانستم نحوه استفاده صحیح از اینترنت را به دانش آموزانم بیاموزم 

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معاونت اجرایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

از ابتدای سال آموزشی و شروع تدریس توسط همکاران تغییرات چشمگیری در نحوة تدریس دیده می شد. تکالیفی را که به دانش آموزان داده می شد حالت پژوهشی و تحقیقی به خود گرفته بود. در جریان بحث همکاران در مورد تحولات رخ داده در کتابها و نوع تدریس بودم به خوبی تغییرات، چالش ها و نگرانی دانش آموزان را در انجام کارها و تکالیف محوله می دیدم آنها برای گردآوری مطالب جدید و رقابت با دوستانشان بهترین راه را همین اینترنت و دریای بیکران اطلاعات تشخیص داده بودند. پس از گذشت مدتی سؤالاتی را در مورد استفاده از رایانه و تأثیر آن در درسهایشان از دانش آموزان پرسیدم:

1- نظرتان در مورد تدریس به روش الکترونیکی توسط دبیران چیست؟

2- سؤالاتی که خارج از محدوده ی کتاب می خواهید جواب دهید چگونه آماده پاسخگویی می کنید؟

3- چند نفر از شما مستقیماً به رایانه و اینترنت دسترسی دارید؟

4- به جز موارد علمی چه مطالب دیگری دوست دارید در اینترنت جستجو کنید؟

تیترهایی که در این اقدام پژوهی اینترنت وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  اینترنت

پیشگفتار در رابطه با  اینترنت 

مقدمه  موضوع در رابطه با اینترنت 

شناسایی مسئله در رابطه با  اینترنت 

توصیف وضع موجود

اینجانب . مدت ….سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم. و هم اکنون در آموزشگاه ….. در سمت معاونت اجرایی در حال خدمت به دانش آموزان می باشم. تعداد دانش آموزان این آموزشگاه 203 نفر است که تقریبا اکثر آنها با اینترنت و رایانه در ارتباط هستند.   با گذشت چند هفته اول سال تحصیلی و رونق گرفتن سیر صعودی تدریس و امور آموزشی در مدرسه مراجعاتی توسط والدین داشتیم و اعتراض آنان را در این مورد شنیدیم که بچه ی آنها فقط به چند درس علاقه نشان داده و وقت خود را کامل صرف موضوعات خاص می نماید. موارد دیگری به چشم می خورد که از تغییرات رفتاری در نوع حرف زدن و حتی پوشش دانش آموزان خبر می داد و یا حتی در بعضی موارد ما شاهد بی میلی دانش آموزان نسبت به شنیدن و درک مطالب مذهبی، تاریخی و به قول خودشان کهنه ی مربوط به گذشته بودیم. در اولین جلسه ی انجمن اولیاء که تشکیل شدد همه ی این موارد توسط والدین بازگو شده و به شکل جدید در برابر ما مجسم شد. شواهد حاکی از آن بود که برخی از والدین از میزان استفاده فرزندانشان از رایانه و تأثیرات آن حسابی کلافه و شاکی بودند. ما بدون هیچ پیش داوری در مورد دلیل تغییر رفتار دانش آموزان اولین و بارزترین موضوع مرتبط با این بحث را اینترنت و چگونگی استفاده از آن را شالوده ی اصلی مشکل بوجود آمده دانستیم. بنابراین من به عنوان اقدام پژوه باید اطلاعاتی را برای بررسی وضعیت موجود جمع آوری می کردم.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  اینترنت 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با اینترنت 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  اینترنت 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با اینترنت 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  اینترنت 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با اینترنت 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با اینترنت 

نتیجه گیری در رابطه با اینترنت

پیشنهادات در رابطه با اینترنت

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با اینترنت 

برای دانلود اقدام پژوهی اینترنت و دریافت اقدام پژوهی معاون اجرایی از لینک خرید استفاده نمایید.