اقدام پژوهی املا نویسی ابتدایی با موضوع با چه را هکارهایی و چگونه توانستم اختلال در املا نویسی مینا را درمان کنم

اقدام پژوهی املا نویسی ابتدایی

اقدام پژوهی املا نویسی ابتدایی

اقدام پژوهی املا نویسی ابتدایی با موضوع با چه را هکارهایی و چگونه توانستم اختلال در املا نویسی مینا را درمان کنم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

اگر وارونه و قرینه نویسی در سنین قبل از دبستان صورت گیرد و حتی در کلاس اول دبستان، چنانچه زیاد و پی در پی تکرار نشود امری طبیعی است.

برای درمان این مشکل، انجام تمام فعالیتهایی که برای درمان ناسانویسی ذکر شد مفید است. علاوه بر آن، اقدامات زیر را می­توان انجام داد:

1.تن آگاهی : دانش آموز بتواند اندامهایش را بشناسد را بشناسد. به این منظور از او می­خواهیم هر اندامی را که نام می­بریم با دستش نشان دهد.

2.آدمکی از مقوا می­سازیم، که اندامهایش قابلیت حرکت داشته باشد. سپس هر کدام از اندامهای آدمک را به جهات مختلف حرکت می­دهیم و از کودک می­خواهیم که همان حرکت ها را تقلید کند.

3.مربی رو به روی کودک بایستد و هر کدام از اندامهایش را حرکت دهد کودک آن حرکت را تکرار کند.

کودکان با مشکلات حرکتی :

در تواناییهای حرکتی مربوط به عضلات بزرگ مانند: چهار دست و پا رفتن، پریدن، دویدن، لی لی کردن، پرتاب کردن، راه رفتن و …. دچار مشکل و ناراحتی هستند.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی املا نویسی ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  املا نویسی

پیشگفتار در رابطه با  املا نویسی 

مقدمه  موضوع در رابطه با املا نویسی 

شناسایی مسئله در رابطه با  املا نویسی 

توصیف وضع موجود

دوره ابتدایی حساسترین مرحله آموزش و پرورش است که باید به همه‌ی جوانب از جمله املا توجه خاص داشته باشیم،دانش‌آموزان باید از سال‌های اولیه تحصیل به اهمیت املا و کاربرد آن در زندگی آشنا شوند و با توجه به نیازی که دارند به خوبی آن را بیاموزند تا دچار مشکل نشوند، به دلیل کاربرد املا در تمام موارد زندگی یادگیری صحیح آن الزامی است. در آموزش املاء یک نمونه و یا ترتیب حروف مدنظر می‌باشد و در آن خلاقیت مطرح نیست، املای یک کلمه بسیار مشکل‌تر از خواندن آن است زیرا بازشناسی یک کلمه یک عمل رمزگردانی است.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  املا نویسی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با املا نویسی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  املا نویسی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با املا نویسی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  املا نویسی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با املا نویسی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با املا نویسی 

نتیجه گیری در رابطه با املا نویسی

پیشنهادات در رابطه با املا نویسی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با املا نویسی 

برای دانلود اقدام پژوهی املا نویسی ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.