اقدام پژوهی اختلالات یادگیری دانش آموزان چگونه توانستم مشکل اختلالات یادگیری مسعود (اسم مستعار) دانش آموز پایه …. ابتدایی را با استفاده از فناوری های نوین برطرف نمایم کاملترین نمونه در قالب 38 صفحه ورد

اقدام پژوهی اختلالات یادگیری دانش آموزان

اقدام پژوهی اختلالات یادگیری دانش آموزان چگونه توانستم  مشکل اختلالات یادگیری مسعود دانش آموز را با استفاده ازفناوری نوین برطرف کنم کاملترین نمونه درقالب ورد

اقدام پژوهی اختلالات یادگیری دانش آموزان چگونه توانستم  مشکل اختلالات یادگیری مسعود (اسم مستعار) دانش آموز پایه …. ابتدایی را  با استفاده از فناوری های نوین برطرف نمایم کاملترین نمونه در قالب 38 صفحه ورد.

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

 اقدام پژوهی ( پژوهش در عمل )

واژه اقدام پژوهی  « پژوهش در عمل » ترجمه ی انگلیسی «Action Research » است . یعنی پژوهش عمل گرا که در حین عمل و انجام کار و فعالیت صوت می گیرد .اقدام پژوهی روش علمی است که عمل پژوهش در محل کار انجام می شود و فرآیند مشارکتی آزادمنشانه مرتبط با توسعه دانش علمی است ( ساکی ، 1383 )

اقدام پژوهی فرآیند نظام مند تفکر و تحقیق و اقدام که افراد آن را در مورد عرف یا عادات شغلی خود به کار می گیرند . ( فراست ، 2002 )

اقدام پژوهی آموزش ، کاوش برای شناخت ، ارزشیابی و سپس دگرگون کردن برخی از روش های معمول آموزشی به منظور بهبود بخشیدن به آنهاست . ( بیسی ، 1998 )

واژه ی « اقدام پژوهی » توسط کورت لوین ابداع شد که لقب پدر اقدام پژوهی را به او داده اند . کورت لوین در سال 1994 مبادی اصطلاح اقدام پژوهی را ابداع کرد و فرآیند اجرای آن را بر سه اصل بنیان نهاد :

*برنامه ریزی :

* حقیقت یابی :

* اجرا :

تیترهایی که در این اقدام پژوهی اختلالات یادگیری دانش آموزان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  اختلالات یادگیری

پیشگفتار در رابطه با  اختلالات یادگیری 

مقدمه  موضوع در رابطه با اختلالات یادگیری 

شناسایی مسئله در رابطه با  اختلالات یادگیری 

توصیف وضع موجود

اینجانب         ، دارای مدرک       ، مدت      سال است که در خدمت آموزش و پرورش مشغول به تدریس می باشم . امسال نیز بعنوان معلم پایه دوم در مدرسه              مشغول به خدمت می باشم

از ابتداي سال تحصيلي متوجه شدم كه يكي از دانش آموزانم به نام امیر رضا داراي علائمي از قبيل بي علاقگي به مدرسه، ترس از مدرسه، همكاري نكردن با معلم، انجام ندادن تكاليف درسي به طور منظم، ضعف درسي، گوشه گيري و انزوا طلبي مي باشد كه نشاندهنده وجود اختلالات رفتاري و درسي در اين دانش آموز بود. او دور از پدر و مادرش زندگي مي كرد زيرا آن ها در حال كوچ كردن بودند.به همين دليل او با پدربزرگ و مادربزرگ خود در روستا ساكن بود. دوري از پدر و مادر باعث بروز مشكلات روحي و عاطفي شده بود كه بر اختلالات يادگيري او مي افزود.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  اختلالات یادگیری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با اختلالات یادگیری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  اختلالات یادگیری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با اختلالات یادگیری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  اختلالات یادگیری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با اختلالات یادگیری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با اختلالات یادگیری 

نتیجه گیری در رابطه با اختلالات یادگیری

پیشنهادات در رابطه با اختلالات یادگیری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با اختلالات یادگیری 

برای دانلود اقدام پژوهی اختلالات یادگیری دانش آموزان و دریافت نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.