اقدام پژوهی آموزگار چندپایه ابتدایی با موضوع چگونه توانستم سهیل مومیوند دانش آموز پایه اول دو زبانه دبستان را با زبان فارسی معیار آشنا کنم دقیق و کامل در قالب ورد

اقدام پژوهی آموزگار چندپایه ابتدایی

اقدام پژوهی آموزگار چندپایه ابتدایی چگونه توانستم سهیل مومیوند دانش آموز پایه اول دو زبانه دبستان را با زبان فارسی معیار آشنا کنم دقیق و کامل در قالب ورد

اقدام پژوهی آموزگار چندپایه ابتدایی با موضوع چگونه توانستم سهیل مومیوند دانش آموز پایه اول دو زبانه دبستان را با زبان فارسی معیار آشنا کنم دقیق و کامل در قالب ورد

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی آموزگار ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

یكی از دلایل عمده بسیاری از اختلالات رفتاری و شخصیتّی در كودكان و نوجوانان، ضعف در اعتماد به نفس و احساس خودارزشمندی (عزت نفس) است، بنابر این امروزه در اصلاح و درمان بسیاری از این اختلالات، پرورش و تقویّت احساس عزت نفس و اعتماد به نفس و مهارتهای فردی و اجتماعی آنان، نقش بسزایی ایفا می كند. از این رو با توجه به اهمیّت عزت نفس در رشد شخصیت و سلامت روانی كودكان و نوجوانان، در جهت تقویت و افزایش آن، موارد زیر به والدین و دست اندركاران تعلیم و تربیّت توصیه می شود:

1-روحیه دینی و ایمان مذهبی را در كودكان و نوجوانان تقویت كنید.

2- سعی كنید در برخورد با كودكان و نوجوانان، توانمندی های آنها را مورد نظر قرار دهید، نه ناتوانی ها را.

3- زمینه كسب تجربه های خوشایند از فعالیت های مستقل و آزاد را برای آنها فراهم كنید.

4-تجربه های موفقیت آمیز آنان را افزایش دهید.

5-قدرت تحمّل كودكان و نوجوانان را برای مواجه شدن با ناكامی های احتمالی افزایش دهید.

6- رفتار مصمّم و مطمئن و در عین حال مطلوب كودكان و نوجوانان را تقویت كنید.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی آموزگار چندپایه ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  دانش آموز دو زبانه

پیشگفتار در رابطه با  دانش آموز دو زبانه 

مقدمه  موضوع در رابطه با دانش آموز دو زبانه 

شناسایی مسئله در رابطه با  دانش آموز دو زبانه 

توصیف وضع موجود

اینجانب …. آموزگار آموزشگاه ام…………در کلاس چند پایه این آموزشگاه  تدریس می کنم. در آموزشگاه فوق در کلاسم با دانش آموزی به نام سهیل برخورد نمودم که مشکلات زیادی داشت ، من جمله : نشناختن رنگ ها، گویش محلی لکی ،آشنایی نداشتن با محیط مدرسه ،آشنایی نداشتن با جزئیات ریز آموزشگاه-حتی با دفتر آموزشگاه و همکاران نیز آشنایی نداشت . و مشکلات بسیار بیشتری همچون ناسازگاری با بچه ها –اصلا چیزی به عنوان رنگ بلد نبود و خانواده اش اصلا ارتباطی با من و آموزشگاه نداشت و من برایش به اندازه کل دانش آموزان کلاسم زحمت کشیدم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  دانش آموز دو زبانه 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با دانش آموز دو زبانه 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  دانش آموز دو زبانه 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با دانش آموز دو زبانه 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  دانش آموز دو زبانه 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با دانش آموز دو زبانه 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با دانش آموز دو زبانه 

نتیجه گیری در رابطه با دانش آموز دو زبانه

پیشنهادات در رابطه با دانش آموز دو زبانه

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با دانش آموز دو زبانه 

برای دانلود اقدام پژوهی آموزگار چندپایه ابتدایی و دریافت دانلود اقدام پژوهی معلم دوره­ ی دبستان از لینک خرید استفاده نمایید.