اقدام پژوهی آموزگار پایه ششم با موضوع چگونه توانستم به تمرکز و دقت دانش آموزان پایه ششم و بخصوص کمک شایانی نمایم دقیق و کامل در قالب ورد

اقدام پژوهی آموزگار پایه ششم

اقدام پژوهی آموزگار پایه ششم با موضوع چگونه توانستم به تمرکز و دقت دانش آموزان پایه ششم و بخصوص کمک شایانی نمایم دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی آموزگار پایه ششم با موضوع چگونه توانستم به تمرکز و دقت دانش آموزان پایه ششم و بخصوص کمک شایانی نمایم دقیق و کامل در قالب ورد

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی آموزگار ششم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

دقت به معنی توجه غیرارادی از طریق حواس پنجگانه است. افرادی که دقت بالایی دارند معمولا حافظه بهتری هم دارند . دقت یک مهارت است و می توان مانند هر مهارت دیگری آن را تقویت کرد.

تمرکز یعنی حفظ و نگهداری.لذا بدون داشتن دقت و تمرکز حواس، یادگیری صورت نمی گیرد. تمرکز نسبی است یعنی تقریبا همه افراد تا حدودی از آن بهره مند هستند.وکسی نمی تواند ادعا کند کاملا بی دقت است ویا همیشه تمرکز حواس دارد.فراموش نکنیم که تمركز كارایی حافظه را افزایش می دهد.

تمركز باعث می شود بر افكار مزاحم مسلط شویم .تمركز حواس باعث تقویت اراده  هم می شود ، تمركز و اراده رابطه ای مستقیم با یكدیگر دارند . افراد دقیق اراده خوبی هم دارند

دقت به معنی توانائی حفظ توجه از طریق حواس پنجگانه است.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی آموزگار پایه ششم وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  تمرکز

پیشگفتار در رابطه با  تمرکز 

مقدمه  موضوع در رابطه با تمرکز 

شناسایی مسئله در رابطه با  تمرکز 

توصیف وضع موجود

اینجانب ….. آموزگار پایه ششم   هستم.در این آموزشگاه بعضی از خانواده ها از نظر تحصیلات و شرایط اقتصادی در سطح خوبی هستند ولی اکثر آنها از طبقه محروم هستند.بعد از دو سه هفته تدریس ، نکته ای توجه من را به خودش جلب کرد و آن حواس پرتی سعیده در کلاس بود.

او در حین تدریس گاهی سرش را روی میز می گذاشت یا به من نگاه می کرد اما مشخص بود به کلاس و درس فکر نمی کند و تمرکز ندارد.گاهی هم خودش را مشغول کارهای دیگر مثل نقاشی کشیدن یا خط خطی کردن کتابش می کرد.یک جلسه در حین تدریس وقتی فهمیدم حواسش در کلاس نیست برای جلب توجه او سئوالی پرسیدم ، عذر خواهی کرد . گفت : ببخشید حواسم نبود.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  تمرکز 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با تمرکز 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  تمرکز 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با تمرکز 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  تمرکز 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با تمرکز 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با تمرکز 

نتیجه گیری در رابطه با تمرکز

پیشنهادات در رابطه با تمرکز

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با تمرکز 

برای دانلود اقدام پژوهی آموزگار پایه ششم و دریافت دانلود اقدام پژوهی معلم دوره ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.