اقدام پژوهی آموزگار پایه دوم دبستان با موضوع چگونه توانستم مشکلات روخوانی دانش آموزانم بخصوص علی را در پایه دوم بهبود بخشم

اقدام پژوهی آموزگار پایه دوم دبستان

اقدام پژوهی آموزگار پایه دوم دبستان با موضوع چگونه توانستم مشکلات روخوانی دانش آموزانم بخصوص علی را در پایه دوم بهبود بخشم در قالب ورد

اقدام پژوهی آموزگار پایه دوم دبستان با موضوع چگونه توانستم مشکلات روخوانی دانش آموزانم  بخصوص علی را در پایه دوم بهبود بخشم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم دوم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

عامل اساسی برای موفّقیّت در هر فعّالیّتی، داشتن اطّلاعات لازم در آن زمینه می باشد.پس لازم بود، به اطّلاعاتی در میزان علاقمندی علی به درس املا دست یابم؛ در این زمینه با تحقیق از معلّم هاي ديگر  و هم چنین با طرح پرسش‌هایی ازآنان، که به شرح ذیل می باشد، دریافتم دانش آموزان علاقه زیادی به املا ندارند.

  1. نظرتان در رابطه با درس املا چیست؟
  2. چه روش‌هایی را در مطالعه‌ی درس املا به کار می‌برید؟
  3. کدام کتاب و درس خود را بیشتر دوست دارید؟

تیترهایی که در این اقدام پژوهی آموزگار پایه دوم دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  دیرآموزی

پیشگفتار در رابطه با  دیرآموزی 

مقدمه  موضوع در رابطه با دیرآموزی 

شناسایی مسئله در رابطه با  دیرآموزی 

توصیف وضع موجود

اينجانب………..مدت ………… سال است كه در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. و هم اكنون نيز در آموزشگاه …………..  مشغول تدريس در پایه دوم هستم. خوب نوشتن و صحیح نوشتن یک توانایی ایست که ما به عنوان معلمان   شکوفا کردن این توانایی ها را عهده دار هستیم.در ماه مهر وقتي درس را تدريس مي كردم تمام سعي من بر اين بود تا دانش آموزانم مشكلي در  خواندن و نوشتن نداشته باشند. زيرا هر معلّمي آرزو دارد كه دانش آموزانش درس هاي او را بهتر و آسان تر ياد بگيرند و گفته هايش در اعماق وجود دانش آموزان نفوذ كند.در بين اين   دانش آموز ان علی در نوشتن املاهم سطح با دانش آموزان ديگر نبود با تشویق وراهنمایی به درس های کلاس توجّه می کرد . برای انجام فعالیت های نوشتنی از خود علاقه ای نشان نمی داد و زود خسته می شد. درکلاس آرام و قرار نداشت همیشه با بغل دستی اش در حال صحبت بود و با استفاده از روش های مختلف تشویق مدت کوتاهی سر جای خود می نشست.  در خوانداری دروس بسیار مشکل داشت و در خواندن صداها نیز با مشکلات بسیاری برخورد می کرد.او یا تکالیفش را انجام نمیداد و یا اگر انجام میداد همه را اشتباه می نوشت و املایش در حد صفر بود . بنا براین تصمیم گرفتم مشکلات وی را در این خصوص برطرف نمایم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  دیرآموزی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با دیرآموزی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  دیرآموزی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با دیرآموزی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  دیرآموزی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با دیرآموزی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با دیرآموزی 

نتیجه گیری در رابطه با دیرآموزی

پیشنهادات در رابطه با دیرآموزی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با دیرآموزی 

برای دانلود اقدام پژوهی آموزگار پایه دوم دبستان و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.