اقدام پژوهی آموزگار مدارس مقطع ابتدایی با موضوع چگونه توانستم روابط اجتماعی مثبت را در دانش آموزانم افزایش دهم

اقدام پژوهی آموزگار مدارس مقطع ابتدایی

اقدام پژوهی آموزگار مدارس مقطع ابتدایی با موضوع چگونه توانستم روابط اجتماعی مثبت را در دانش آموزانم افزایش دهم در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی آموزگار مدارس مقطع ابتدایی با موضوع چگونه توانستم روابط اجتماعی  مثبت را در دانش آموزانم افزایش دهم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

از اخلاق و رفتار معلم، از طرز اداره کلاس، از رعایت عدل و انصاف در نمره دادن، از وقت شناسی و رعایت نظم، از دلسوزی و مهربانی، از خوشرویی و فروتنی، از دینداری و التزام به ضوابط شرعی، از اخلاق خوش و ادب او، از خیر خواهی و نوع دوستی معلم درس ها می آموزند همچنین از اخلاق و رفتار و کردار او متأثر می شوند و خود را با او همسان می سازند بنابراین، معلّم فقط یک آموزگار نیست بلکه مهم تر از آن، یک مربی و یک الگوی با نفوذ است. یک معلّم خوب که با رفتار و گفتار پسندیده اش دانش آموزان را خوب پرورش می دهد، بزرگترین خدمت را نسبت به اجتماع خود انجام می دهد و به عکس یک معلّم بد اخلاق و بدرفتار و منحرف که با رفتار بدخود، دانش آموزان را به انحراف و تباهی می کشد بزرگترین خیانت ها را نسبت به اجتماع مرتکب می شود بنابراین شغل و حرفه معلمی و استادی از حساس ترین و مسئولیت دارترین شغل های اجتماع می باشد.معلم نمی تواند نسبت به اخلاق و رفتار خود آزاد و بی تفاوت باشد، زیرا محدوده اخلاقیاتش فراتر از خود اوست. او تنها مسئول خودش نمی باشد بلکه مسئولیت تعدادی از انسانهای معصوم را نیز بعهده گرفته است.معلم باید به این مسئولیت سنگین و ارزشمند و میزان و مقدار نفوذش در دانش آموزان خوب بیندیشند و با اصلاح و اخلاق و رفتار خویش بهترین الگوها را در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی آموزگار مدارس مقطع ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  روابط اجتماعی

پیشگفتار در رابطه با  روابط اجتماعی 

مقدمه  موضوع در رابطه با روابط اجتماعی 

شناسایی مسئله در رابطه با  روابط اجتماعی 

توصیف وضع موجود

پژوهش حاضر دربین دانش آموزان کلاس ……… آموزشگاه ……      می باشد . برای اینکه بدانم چرا دانش آموزان جامعه پذیر نیستند  وچه کار کنم که دانش آموزان از این حالت خارج شوند و جامعه پذیر باشند  ابتدا از خود آنها خواستم که نظرشان را درباره جامعه پذیری و روابط اجتماعی بنویسند وبگویند چه  انتظاری از کلاس   درس  دارند ودوست دارند از چه روشی برای تدریس استفاده شود.  بعداز نظر خواهی از دانش آموزان با مشاور وهمکارانم در باره علل  بی علاقگی و عدم جامعه پذیری و روابط اجتماعی دانش آموزان   صحبت نمودم سپس از تعدادی از اولیاء دانش آموزان  بی مسئولیت دعوت به عمل آمده وعلل بی علاقگی  وضعف فرزندشان را نسبت به جامعه پذیری و روابط اجتماعی  جویا شدم. تا بتوانم دانش آموزانم را به   جامعه پذیری و روابط اجتماعی ترغیب نمایم.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  روابط اجتماعی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با روابط اجتماعی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  روابط اجتماعی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با روابط اجتماعی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  روابط اجتماعی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با روابط اجتماعی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با روابط اجتماعی 

نتیجه گیری در رابطه با روابط اجتماعی

پیشنهادات در رابطه با روابط اجتماعی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با روابط اجتماعی 

برای دانلود اقدام پژوهی آموزگار مدارس مقطع ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.