ابتکارات فردی و حرفه ای معلم چهارم ابتدایی ایجاد علاقه در دانش آموزانم با استفاده از فناوری نوین در درس علوم

ابتکارات فردی و حرفه ای معلم چهارم ابتدایی

ابتکارات فردی و حرفه ای معلم چهارم ابتدایی در راستای ایجاد علاقه در دانش آموزانم با استفاده از فناوری نوین در درس علوم برای دانش آموزان  مناسب برای ارائه معلم چهارم به عنوان ابتکارت فردی و حرفه ای

ابتکارات فردی و حرفه ای معلم چهارم ابتدایی بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 31 صفحه بوسیله تیم تخصصی معلمان پژوهنــــــــــــــــده تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس معلم چهارم منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در  ابتکارات فردی و حرفه ای معلم چهارم ابتدایی    وجود دارد :

موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ایجاد علاقه در دانش آموزانم با استفاده از فناوری نوین

پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ایجاد علاقه در دانش آموزانم با استفاده از فناوری نوین

شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون ایجاد علاقه در دانش آموزانم با استفاده از فناوری نوین

گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ایجاد علاقه در دانش آموزانم

بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون ایجاد علاقه در دانش آموزانم

ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون ایجاد علاقه در دانش آموزانم

شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون ایجاد علاقه در دانش آموزانم

پیشنهاد های کاربردی پیرامون ایجاد علاقه در دانش آموزانم با استفاده از فناوری نوین

نتایج بدست آمده پیرامون ایجاد علاقه در دانش آموزانم با استفاده از فناوری نوین

بیان راهکار پیرامون ایجاد علاقه در دانش آموزانم با استفاده از فناوری نوین در درس علوم

فهست منابع مود استفاده پیرامون ایجاد علاقه در دانش آموزانم با استفاده از فناوری نوین

راه حل هایی که در ابتکارات فردی و حرفه ای معلم چهارم ابتدایی از آنها استفاده نمودیم :

۱-در رابطه با دلایل خود برای فعالیت‌های گروهی، با دانش آموزان صادق باشید.

۲-به جای رقابت، برای تشریک مساعی برنامه ریزی کنید. برای آن‌ها فعالیت‌های گروهی ترتیب بدهید

۳-به دانش آموزان یاری دهید به همدیگر کمک کنند. دانش آموزان را تشویق به گرفتن تست از یکدیگر بکنید تا بتوانند به صورت غیر رسمی، همه در طرح سؤالات منطقی و هم در پاسخ دهی به پرسش‌ها تمرین کنند.

۴-دانش آموزان را به ارزشیابی اوراق یکدیگر بگمارید. کمترین خاصیت این کار آن است که آن‌ها پاسخ‌های خود را با نمونه پاسخ‌هایی که به آن‌ها داده‌اید مقایسه کنند. متعاقباً با افزایش مهارت آن‌ها در ارزشیابی کار یکدیگر، می‌توانید آن‌ها را به انواع پیچیده تری از ارزشیابی.

برای دریافت ابتکارات فردی و حرفه ای معلم چهارم ابتدایی   از این بخش اقدام کنید.