ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار سوم ابتدایی تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم

ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار سوم ابتدایی

ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار سوم ابتدایی  در راستای تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم برای دانش آموزان  مناسب برای ارائه معلم سوم به عنوان ابتکارت فردی و حرفه ای

ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار سوم ابتدایی بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 29 صفحه بوسیله تیم تخصصی معلمان پژوهنــــــــــــــــده تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس معلم سوم منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در  ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار سوم ابتدایی  وجود دارد :

موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم

پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم

شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم

گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی

بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم

ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی

شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم

پیشنهاد های کاربردی پیرامون تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم

نتایج بدست آمده پیرامون تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم

بیان راهکار پیرامون تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم

فهست منابع مود استفاده پیرامون تقویت سواد خواندن و مهارت های علمی در دانش آموزانم

راه حل هایی که در ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار سوم ابتدایی  از آنها استفاده نمودیم :

1-  استفاده  از وسایل  آموزشی  در جریان  تدریس  به عنوان یک اصل قرار گیرد و بهترین کارایی این وسایل  آموزشی  زمانی  است  که  به  صورت بازی  ارائه  گردد .  بر اساس تجربیات  محقق بعضی وسایل آموزشی به دلیل خشک و خسته کننده بودن و توجه نکردن به خصوصیات دانش آموزان نتوانسته  است  جذبه لازم را داشته باشد  .  بنا براین  زمانی که وسایل آموزشی در قالب  بازی ارائه  گردند  بهترین اثر را خواهند داشت .

2 – استفاده از ابزارهای تشویقی مانند تابلو ارزیابی توصیفی  علاوه  بر  پایه  اول در پایه های دیگر نیز مورد  تاکید قرار می گیرد .  تابلو ارزیابی  توصیفی  به دو علت ارجحیت بیشتری نسبت  به سایر روش های ارزشیابی  دارد . اولا :  باعث  ایجاد  رقابت  و شور شوق در دانش آموزان می شود و آنها را به تلاش وادار می کند .  دوما : با توجه به  این که دانش آموزان  دبستان در مرحله انتزاعی نیستند این شیوه از ارزشیابی را بهتر درک می کنند .

برای دریافت ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار سوم ابتدایی از این بخش اقدام کنید.