no-img
معلمان پژوهنده

گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم : بهبود کلاس گریزی و بی میلی دانش آموزم به حضور در کلاس درس - معلمان پژوهنده


معلمان پژوهنده

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم : بهبود کلاس گریزی و بی میلی دانش آموزم به حضور در کلاس درس
zip
ژانویه 8, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم : بهبود کلاس گریزی و بی میلی دانش آموزم به حضور در کلاس درس


گزارش تخصصی کلاس گریزی

گزارش تخصصی کلاس گریزی دانش آموزان برای آموزگاران پایه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان پایه دوم ابتدایی در دانش آموزان پايه دوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 28 صفحه

سرفصل های گزارش

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه   بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه   بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان

دیباچه پیرامون قضیه  بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان

درک مشکل پیرامون قضیه   بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه   بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه   بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه  بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با   بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات   بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان

بررسی بیشتر در رابطه با  بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان

ارائه مستندات پیرامون  بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان

پیش بینی نتایج در مورد  بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان

راهکارها پیرامون قضیه  بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان

رفرنس و منبع مورد استفاده  بهبود بی میلی و کلاس گریزی دانش آموزان

جمع آوری اطلاعات

  • مشاهده:

باتوجه به مطالب وتوضیحاتی که درقسمت توصیف وضع موجودوشرایط فیزیکی محیط مدرسه بیان شد مانند:کمبودفضا ومناسب نبودن حیاط مدرسه و  فضانسبت به تعداددانش آموزان ، دانش آموزان همواره در پی آن بودند که از حضور در مدرسه و کلاس بکاهند و تا جایی که می توانند دنبال دلایل غیر موجه برای غیبت نمودن باشند.

 پس ماچه کارهایی بایدانجام دهیم که برشادی دانش آموزان بیافزاییم غیبت دانش آموزان را به حداقل برسانیم وبرنامه های فرهنگی وتفریحی متنوعی ایجادکنیم.

  • مصاحبه:
  • بایکی ازمعلمان آموزشگاه صحبت نمودم ایشان شادابی دانش آموزان رادرآموزشگاه ومدرسه برگرفته ازشادابی معلمان ومدیر ومعاون آموزشگاه می دانستند واذعان داشتند فضایی که امروزه بعضی ازمدارس واقعادارند بخصوص کوچک بودن و بی رمقی کلاس وکمبود امکانات باعث شده که دانش آموزان نتوانند شادباشندوانرژی های مازاد خودرا تخلیه نمایندوروی بیاورند به غیبت کردن و حضور کمرنگ در مدرسه که به این وسیله بتوانند انرژی خود را بیرون مدرسه تخلیه نمایند.

یکی ازاولیای دانش آموزان که همان روزبه مدرسه مراجعه نموده بودنددرتکمیل صحبت های همکارمحترم آموزشگاه گفتندکه ای کاش آموزش پرورش درساختن مدارس به مجموعه ای ازعوامل ازجمله به نیازهای جسمی وروحی دانش آموزان بیشترتوجه می  تا انرژی دانش آموزان تخلیه شودیابیشترمنجربه شادی دانش آموزان گردد.

تجزیه وتحلیل  و گردآوری اطلاعات

باتوجه به اطلاعات جمع آوری شده در رابطه با علل  عدم علاقه به درس و کلاس و مشاهده رفتار سمانه و پارمیدا در کلاس و مصاحبه ای که با مادران  سمانه و پارمیدا  داشتم متوجه شدم از مهم ترین دلایل بی علاقگی به درس در سمانه و پارمیدا و عدم علاقه به ماندن در کلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– نحوه تربیت والدین که ماندن هميشگي و جدانشدن حتي چند ساعت از والدين را برای دختر یک حسن تلقی کرده و نشان دهنده حجب و حیای وی می دانند.

-عدم ارتباط صمیمی و دوستانه پدر با فرزندان در منزل و آگاه نبودن از مسایل و مشکلات روزمره آنان.

-عدم ارتباط سمانه و پارمیدا با همكلاسي هايشان

– عدم انگیزه در سمانه و پارمیدا به کلاس درس و مدرسه

  شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبانی کاربران بانک نمونه سوال آماده پاسخگویی به شما در خصوص مشکلات احتمالی در خرید یا دانلود یا ارائه نقطه نظراتتان میباشد . سریعترین راه ارتباطه با ما از واتس آپ 09332978858

پشتیبان سایت 1794 نوشته در معلمان پژوهنده دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.